ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آخرین محصول مایکروسافت گاراژ یک اپلیکیشن نت برداری به نام Parchi است

تیم مایکروسافت گاراژ در چند ماه اخیر، اپلیکیشن های جالب و خلاقانه ای را روانه پلی استور کرده که بعضی از آنها بسیار مفید و کاربردی ظاهر می شوند. آخرین محصول پروژه گاراژ، اپلیکیشنی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

تیم مایکروسافت گاراژ در چند ماه اخیر، اپلیکیشن های جالب و خلاقانه ای را روانه پلی استور کرده که بعضی از آنها بسیار مفید و کاربردی ظاهر می شوند.

آخرین محصول پروژه گاراژ، اپلیکیشنی برای نت برداری تحت عنوان Parchi است که از امروز در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته. مایکروسافت در طراحی این اپ، جستجوی سریع و آسان یادداشت ها را هدف خود قرار داده و برای تحقق این موضوع، هشتگ ها را به کار گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با پارچی می توان به ایجاد یادداشت های ساده، فهرست، یادآور، یادداشت های تصویری و ... اقدام کرد. سیستم تگ گذاری با هشتگ نیز در جستجوی این موارد به شما کمک می کند.

Parchi 2

با یک اشاره می توانید به یادداشت های خود هشتگ بیفزایید، سپس می توانید برای جستجوی آسان یادداشت ها، نتایج جستجو را به هشتگ ها محدود کنید. پارچی یک ویجت لاک اسکرین هم دارد که در قسمت بالای صفحه قرار گرفته و برایتان دسترسی سریع به یادداشت های مهم و اضافه نمودن نت های جدید فراهم می کند.

اگرچه پارچی از لحاظ امکانات با وان نوت یا اپ گوگل کیپ قابل مقایسه نیست، اما ایده های خلاقانه ای در خود گنجانده. اپلیکیشن یادشده از طراحی متریال گوگل الگوبرداری کرده و با آن می توانید همانند اپلیکیشن کیپ، یادداشت هایتان را رنگ آمیزی کنید.

پارچی را می توانید هم اکنون از گوگل پلی دانلود کنید، اما در صورت برخورد با هر گونه مشکل بهتر است که برای دریافت اپلیکیشن به وبسایت APK Mirror مراجعه بفرمایید.

Parchi - Quick notes & lists

Parchi - Quick notes & lists

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    خیلی اپه‌ جالبیه...
    واقعا طراحیش قشنگه... واقعا قشنگه!

  • arsham
    arsham | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    این سیاست اسب تروجان مایکروسافت دیگه داره شورش رو در میاره که چی بشه همه اپ های اختصاصی وینفون رو برای اندروید هم میده بیرون/اینجوری وینفون هیچ اپ اختصاصی و قابلیت بالفطره ای نخواهد داشت که آدم رو ترغیب به مهاجرت کنه/وقتی مصرف کننده میتونه تو همون اندروید همه اپ های عالی وینفون وکورتنا رو داشته باشه برای چی به وینفون بره؟؟؟

مطالب پیشنهادی