ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس شایعات تازه گلکسی S7 به یک چیپ صدای با کیفیت تر مجهز خواهد بود

بر اساس شایعات اخیر، به نظر می رسد سامسونگ با اجرای تکنیک های جدید مدیریت پروژه، روند توسعه پرچمدار بعدی خود را کوتاه کرده تا آن را پیش از موعد و در نخستین ماه سال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

بر اساس شایعات اخیر، به نظر می رسد سامسونگ با اجرای تکنیک های جدید مدیریت پروژه، روند توسعه پرچمدار بعدی خود را کوتاه کرده تا آن را پیش از موعد و در نخستین ماه سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کند.

فاصله کوتاه این تاریخ نیز باعث شده در هفته های اخیر، شاهد انتشار اطلاعات متعددی در مورد پرچمدار بعدی باشیم، محصولی که Galaxy S7 نامیده می شود و اگر همه شایعات حقیقت داشته باشند، می توان گفت از ویژگی های مناسبی برخوردار است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله این ویژگی ها می توان به درگاه USB Type-C، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ISOCELL و بدنه شیشه ای با نوار آلیاژ منیزیم اشاره کرد که البته این مورد آخر از طراحی فعلی چندان دور به نظر نمی رسد.

در مورد چیپست دستگاه نیز تاکنون در گمانه زنی ها به اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس های ۷۴۲۲ و ۸۸۹۰ اشاره شده که احتمال دارد هرکدام از آنها برای یک منطقه جغرافیایی به کار گرفته شوند.

این ویژگی ها البته برای یک تلفن هوشمند سال ۲۰۱۶ چندان هم دور از ذهن نیستند، اما شایعاتی نیز وجود دارند که هنوز نمی توان آنها با قطعیت نظر داد.

بر اساس این شایعات امکان دارد Galaxy S7 در نسخه های متنوعی مجهز به نمایشگر ۵.۲ یا ۵.۷ اینچی، رزولوشن 4K یا نمایشگر خمیده عرضه گردد.

جدیدترین شایعه دریافتی نیز به این موضوع اشاره دارد که احتمالاً پرچمدار بعدی سامسونگ از یک مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ (DAC) باکیفیت بهره مند باشد، تا کیفیت پخش صدای دستگاه افزایش یابد.

این مبدل ESS SABRE 9018AQ2M نام دارد که یکی از قوی ترین چیپ های موبایل در نوع خود به شمار می رود و پیشتر، استفاده از آن را در محصولات Meizu و Vivo نیز شاهد بوده ایم.

روز گذشته نیز شایع شد سامسونگ قصد دارد Tidal را خریداری کند، سرویس پخش موسیقی که روی استریم صدا به شکل کمپرس نشده و با کیفیت بالا تاکید دارد و این موضوع را می توان به عنوان نشانه ای برای تایید شایعه استفاده از چیپ پخش صدای تازه در نظر گرفت.

سامسونگ البته پیش از این هم از DAC های Wolfson استفاده می کرد که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و هنوز مشخص نیست این قطعه جدید تا چه میزان قادر است در بهبود قابلیت پخش صدای پرچمدار بعدی موثر باشد.

در پایان می توانید لیست کامل خصوصیات چیپ SABRE 9018AQ2M را مشاهده نمایید.

ESS-specs

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    همه پرش به سوی برترین , در برنامه قطعی و صد در صدی خرید من گلکسی S7 سامسونگ قرار داره و به احتمال پنجاه در صد هم آیفون 7 پیش روی اپل(( تعصب , توهین , دروغ ممنوع))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی