ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خدمات Google Photos در ۵ ماه به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهیانه دست یافته است

هرچند عمر سرویس Google Photos هنوز به نیمی از یکسال نیز نرسیده، اما سازنده امروز رقم بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه را برای آن اعلام کرده است. این سرویس فضای نامحدود برای ذخیره عکس در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

هرچند عمر سرویس Google Photos هنوز به نیمی از یکسال نیز نرسیده، اما سازنده امروز رقم بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه را برای آن اعلام کرده است.

این سرویس فضای نامحدود برای ذخیره عکس در اختیار کاربران قرار داده و اپلیکیشن های آن روی پلتفرم های وب، iOS و اندروید ارائه شده اند.

Google Photos قابلیت هایی مشابه سرویس های Carousel دراپ باکس، iCloud اپل و Flickr یاهو را در یک اپلیکیشن به کاربران ارائه می کند و یکی از دلایل استقبال از آن را می توان راحتی استفاده در نظر گرفت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گوگل از روش های مختلف خدمات Photos را به ساده ترین شکل در اختیار کاربران خود می گذارد و برای مثال هرکس با یک حساب کاربری جیمیل می تواند از سرویس عکس این شرکت نیز استفاده کند.

با این وجود اما به هیچ عنوان نمی توان گفت رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر در ۵ ماه راحت است و باید توجه داشت سرویس های محبوبی مثل توییتر و Pinterest به ۵ سال زمان برای دست یافتن به همین میزان نیاز داشتند.

حتی اینستاگرام با وجود اینکه در بدو تاسیس با موفقیت انفجار گونه روبرو شد، اما ۲ سال و نیم زمان برد تا تعداد کاربرانش از رقم ۱۰۰ میلیون نفر عبور کند.

شرکت ساکن مانتین ویو می گوید قابلیت آپلود خودکار تصاویر روی Google Photos باعث شده کاربران این سرویس ۳۷۲۰ ترابایت فضای بیشتری روی تلفن های هوشمند خود در اختیار داشته و بتوانند از آن برای موارد دیگری جز ذخیره عکس استفاده نمایند.

گوگل ضمناً اعلام کرده کوه، ساحل و آسمان بیشترین مناظری هستند که در تصاویر کاربران وجود داشته اند، آماری که توسط الگوریتم های پیشرفته این شرکت و با دسته بندی خودکار تصاویر به دست آمده است.

در صورت تمایل می توانید آمار های ارائه شده توسط گوگل در این زمینه را روی وبلاگ رسمی این شرکت مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    این است قدرت مانتین ویو....

  • BuBo
    BuBo | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    **Pinterest به ۵ سال زمان برای دست یافتن به همین میزان نیاز داشتند.**
    من خودم کاربر سخت گوگل هستم ولی خدایی مقایسه Pinterest با Photos گوگل اصلا کار درستی نیست. اینا هیییچ ربطی به هم ندارن.
    یکی cloud شخصیه یکی برای قرار دادن تصاویر هنر و حرفه و شغل هست.
    خدایی نمیشه Pinterest رو حتی با instageram مقایسه کرد چه برسه به Photos

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    سرویس فوق العاده ایه. دیگه به خاطر عکس هام حافظه ام الکی اشغال نمیشه که هیچ،عکس هام همیشه هستند و امکان از دست رفتنشون خیلی کمه. رابط کاربری ساده و شیک و کاربر پسندی هم داره.مثل بقیه ی سرویس های گوگل

  • عباس
    عباس | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    من ک از این سرویس متنفرم . اصلا ازش خوشم نمیاد.

  • Null
    Null | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    دروغي بيش نيست منم يك بار با جيميل ام واردش شدم ولي ديگه اصلا بازشم نكردم اين اصلا نياز به ثبت نام هم نداره فقط داشتن جيميل كه خوب همون جوري كه گوگل پلاس كلي كاربر داشت ولي هيش كدوم هم فعال نبودن اينم همون جوري اه.

مطالب پیشنهادی