ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در بیلد جدید «ویندوز ۱۰ موبایل» کاربران قادر به ارسال پیامک از طریق کامپیوتر خود هستند

مایکروسافت امروز بیلد شماره ۱۰۵۷۲ ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران اینسایدر را منتشر کرد که می توان قابلیت های تازه و جذابی را در آن مشاهده نمود. در بیلد جدید، دست کورتانا اندکی باز تر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

مایکروسافت امروز بیلد شماره ۱۰۵۷۲ ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران اینسایدر را منتشر کرد که می توان قابلیت های تازه و جذابی را در آن مشاهده نمود.

در بیلد جدید، دست کورتانا اندکی باز تر شده و این دستیار دیجیتالی به شما اجازه می دهد تا از طریق کامپیوتر شخصی خود، پیامک ارسال کنید.

در صورتی که عضور از خانواده پروژه اینسایدر برای آزمایش نسخه بتای ویندوز ۱۰ موبایل هستید، کورتانا همچنین تماس های از دست رفته را نیز به شما یادآوری خواهد کرد و قادر هستید به پیامک های خود از طریق کامپیوتر شخصی که دارای ویندوز ۱۰ است، پاسخ دهید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

missed-call-notification-w600

پیامی که برای یک شخص از کامپیوتر خود ارسال می کنید، در واقع از سوی موبایل شما و به عنوان یک پیامک ارسال خواهد شد. یکپارچه سازی جدید، به معنای آن است که بدون نیاز به موبایل، می توانید به فرستادن پیامی به شخص مورد نظرتان اقدام ورزید.

cortana-text-659x1024-w600

صرفا کافیست به کورتانا بگویید: «Text»، سپس مخاطب را مشخص کرده و در نهایت نیز به سراغ نوشتن و یا خواندن پیام اصلی بروید. بقیه امور از طریق سرورهای ابری مایکروسافت انجام خواهند شد و پیامک شما که آن را از طریق کامپیوتر شخصی تهیه کرده اید، از سوی موبایل مبنتی بر ویندوز ۱۰ ارسال می گردد.

cortana-missed-call-settings-576x1024-w600

همچنین در صورتی که از چند کامپیوتر شخصی استفاده می کنید، می توانید اعلان پیام و تماس های از دست رفته را در هر کامپیوتر غیر فعال نمایید. ویژگی مورد بحث اکنون صرفا در ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس است اما جالب خواهد بود اگر همین قابلیت در نسخه iOS و اندروید کورتانا هم دسترس قرار گیرد.

سه موبایل مبتنی بر ویندوز ۱۰ که اخیرا معرفی شده اند،‌ به زودی به بازار راه خواهند یافت و این در حالیست که سایر تلفن های همراه دارای ویندوز فون در ماه دسامبر [حدودا دو ماه دیگر] به نسخه نهایی ویندوز ۱۰ موبایل بروز رسانی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    عالی.واقعا داره پیشرفت میکنه مایکی.منتظر نسخه نهایی ویندوز تنم نصب کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی