ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلار یک دستبند ورزشی با قابلیت نظارت بر ضربان قلب ارائه کرد

با پیشرفت فناوری های مربوط به شمارش ضربان قلب، این قابلیت به یکی از ویژگی های اصلی دستبند های ورزشی تبدیل شده است. پلار نیز یکی از تولید کنندگان ابزارهای این چنینی است که پیشتر حسگر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

با پیشرفت فناوری های مربوط به شمارش ضربان قلب، این قابلیت به یکی از ویژگی های اصلی دستبند های ورزشی تبدیل شده است.

پلار نیز یکی از تولید کنندگان ابزارهای این چنینی است که پیشتر حسگر ضربان قلب را به شکل مجزا و قابل نصب روی سینه تولید کرده بود، اما دستبندهای ورزشی اش از این ویژگی بی بهره بودند.

این دستبند جدید A360 نام دارد که مثل TalkBand B2 هواوی و نسل دوم Microsoft Band به نمایشگر باریک و کشیده مجهز است، اما برخلاف اکثر محصولات موجود اطلاعات را به شکل عمودی نمایش می دهد.

البته این دستنبد تنها فعالیت های روزانه، تعداد قدم ها، میزان کالری مصرفی، تمرینات ورزشی و مقدار خواب کاربر را ثبت می کند که نسبت به رقبا محدود تر به شمار می رود. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پلار اعلام کرده این دستبند ورزشی با هر شارژ می تواند تا ۲ هفته کاربر را همراهی کند، عملکردی که A360 برای رسیدن به آن تنها هنگام تمرینات ورزشی ضربان قلب کاربر را ثبت می کند و در مواقع دیگر این قابلیت غیر فعال خواهد بود.

فقدان GPS نیز مورد دیگری است که به افزایش عمر باتری منجر شده، هرچند با توجه به قیمت ۱۹۹ دلاری دستگاه، چندان هم نمی توان به عدم وجود آن خرده گرفت.

البته باید توجه داشت اگر مدل ارزانتر A300 را تهیه کنید و حسگر ضربان قلب قابل نصب بر روی سینه که پلار قبلا عرضه کرده را نیز به آن اضافه کنید، تنها ۱۸۰ دلار پرداخت خواهید کرد.

از ویژگی های نرم افزاری A360 نیز می توان به پشتیبانی از اپلیکیشن Flow، امکان نمایش نوتیفیکیشن های تلفن هوشمند و مربی هوشمند دیجیتالی اشاره کرد که قادر است تمرینات مختلفی را در اختیار کاربر قرار داده و بر انجام آنها نظارت کند.

فروش دستبند ورزشی جدید پلار از ماه آینده آغاز می شود اما در ابتدا تنها بندهای مشکی و سفید قابل تهیه خواهند بود و برای انتخاب رنگهای صورتی، سبز و آبی لازم است مدت بیشتری منتظر بمانید.

در پایان می توانید تصویر بیشتری از دستبند ورزشی A360 را مشاهده نمایید.

hgseymojvyuox8vpvzk5o3hhqv1gsainu40tw9_jopu-640x427-c

qujiczjkqph-cfc4bldxha_nctu_2cj8id8vb8mgfpmcyi_-s8h2dx6ge74xftgahwxi8tpf_xopy74rvovgui-640x427-c

o67skjn9v56hxmwicvum4cgiwrxlpho91ybh4qtmzqm-640x427-c

bawuc54fb7eihwc1ixfstzux3xg5jfvdlfbmxk9rypo-640x427-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    دوستان در حال حاضر دستبندی هست در حد قیمت 200ت ک ضربان قلب هم داشته باشه؟

  • peyman
    peyman | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    http://www.gsm.ir/news/show/29568/اتمام-موجودی-آیفون-6اس-و-6اس-پلاس-در-سرزمین-مادری-سامسونگ-تنها-در-۳%DB%B0-دقیقه/

    • peyman
      peyman | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

      واقعا خنده داره برا سامسونگ و الجى واسه اين كاراى بچگونشون! بخاطر فروش خيره كننده ايفون مخصوصا رنگ رز گلد فورى قيمت موبايل هاشون رو كاهش دادن و رنگ رز گلد اضافه كردن!!!

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

        رنگ رز گلد کار یه هفته ای دو هفته ای نمی شه تولید بشه ، پشتش کلی وقت و برنامه ریزی هستش / بعدشم رز گلد همون صورتی و سامسونگ هم از قدیم از این رنگ استفاده می کرده / قیمت تلفن هاشونو اوردن پایین تر چه بهتر ، الان این چیز بدیه برای جنابعالی مصرف کننده ؟؟؟ البته شاید سهام داری چیزی باشی که این فرق می کنه

        • peyman
          peyman | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

          نخير جناب در كل رقابت بهترين اهرم براى پيشرفته ولى از طرف ديگه منظورم اين بود كه تا وقتى كه سامسونگ و الجى رقيبى بزرگ و موفق مثل اپل نداشته باشن كه پى در پى موفقيت هاشو نبينن اونا هم دست به چنين كار هايى نميزنن! جالبش اينه كه همين شركت ها هستن كه پشت سر هم ميگن اپل گرون فروشه ولى در اخر اين خودشون هستن كه مجبور ميشن براى رقابت با "اپل" قيمت محصولاتشون رو پايين بيارن!!! همون اپلى كه مدعى گران فروشيش هستن! چرا؟! چون محصول اپل به قيمت گرونش مي ارزه كه ميفروشه! ولى اونا مجبورن قيمت رو بيارن پايين تا جايى كه محصولشون در ازاى پولى كه ميدى ارزش داشته باشه! حالا بماند كه ارزش ها چه چيز هايى هستن! منظور از ارزش هميشه فقط سخت افزار و مقدار پولى كه صرف ساختش شده نيست! پشتيبانى- امنيت-سادگى و حتى حس كاركرد بهينه هم ميتونه در كاربر حسى ايجاد كنه كه به سمت محصولى سوق پيدا كنه من حتى با اين حرف كه بعضى ها محصولات اپل رو ميخرن چون به عقيدشون محصول باكلاس و سطح بالاييه كاملا موافقم ولى شك نكنين كه اين اسم و رسم اپل به هيچ وجه مفت و اسون به دست نيومده كافيه ادم حساسى باشى رو ريز ترين نقاط از طراحى گرفته تا كارايى و با محصولات اپل كار كنى و ببينى كه ديگه دل كندن ازش واقعا سخته! اينارو نگفتم كه فك كنين سهام دار اپل هستم اينارو گفتم كه بدونين حتى اگه بابت 650 دلارى كه به ايفونم ميدم نصف اين قيمت صرف ساختش نشده باشه بازم راضى ام چون من فقط يه محصول فيزيكى رو نميخرم ! من بابت پولى كه ميدم محصولى رو ميخوام كه كارهام رو به سريعترين شكل ممكن و بهترين نحو انجام بده اين پول حتى صرف طراحى و سيستم عاملش هم ميشه كه هيچوقت تو تخمين هاى هزينه ساخت محصول به سيستم عامل اشاره اى نميشه!! اميدوارم تونسته باشم منظورم رو درست رسونده باشم!

  • Mr.Mr
    Mr.Mr | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    ترکیب ساعت کلاسیک و بند سلامتی رو بیشتر از ساعت هوشمند میپسندم!

مطالب پیشنهادی