ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 7 سامسونگ همراه با حسگر دوربین 20 مگاپیکسلی عرضه می شود

تا به امروز شایعات زیادی در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ منتشر گردید و برخی از آنها در رابطه با دوربین این محصول بودند. گفته می شود که «دوربین دوگانه» جدیدترین امکان در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تا به امروز شایعات زیادی در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس 7 سامسونگ منتشر گردید و برخی از آنها در رابطه با دوربین این محصول بودند. گفته می شود که «دوربین دوگانه» جدیدترین امکان در نظر گرفته شده برای پرچمدار آتی این کمپانی کره ای است و حتی هم اکنون چهار مدل مفهومی برای آن در دست ساخت است که طبق اخبار رسیده، در این تلفن هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در اخبار مرتبط دیگر، سامسونگ از کاربرد یک حسگر دوربین 20 مگاپیکسلی در محصولاتش خبر داده بود که گلکسی اس 7 بهترین و منطقی ترین گزینه برای استفاده از آن است چراکه در حال حاضر تمامی پرچمداران این شرکت وارد بازار شده اند و تنها گزینه باقی مانده همین موبایل است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گشودگی دهانه لنز این حسگر برابر با f1/2.6 و ابعاد پیکسل هایش 1.0 میکرون عنوان شده است. این حسگر چون با استفاده از فرایند 28 نانومتری تولید گردیده (برخلاف دوربین 16 مگاپیکسلی به کار رفته در کهکشانی های اخیر که با استفاده از فرایند 65 نانومتری ساخته شده اند) مصرف برق به مراتب کمتری خواهد داشت.

الگوی رنگ این چیپ همچنین از نوع RWB (قرمز، سفید و مشکی) عنوان شده تا حساسیت آن در برابر نور بالا برود و نسبت سیگنال به نویر آن هم در نور کم بهبود پیدا کند. به خاطر کوچک شدن ابعاد کلی این حسگر و پایین آمدن میزان مصرف برق آن، انتظار می رود که پرچمداران آتی سامسونگ قطر کم تری در قیاس با نسخه های قبلی اش داشته باشد که براساس تحقیقات صورت گرفته در مورد گرایش کاربران، مساله ای سودمند است.

Samsungs-new-camera-sensor (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • شاهد
    شاهد | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

    من قبول دارم که اس7 با z5 واقعا گوشی جالب بسیار خوب اند هرچیزی که بخوای دارند اس 7 در مقایسه با اس 6بسیار عالی بود

  • Mr.EN
    Mr.EN | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    امیدوارم هر چی هست یه طراحی متفاوت و قشنگ و به دور از کپی داشته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی