ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو از این پس نتایج جستجوی گوگل را هم به نمایش خواهد گذاشت

یاهو امروز گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر نمود و خبر داد که با گوگل، قرار داد همکاری تازه ای را به امضا رسانده است. در این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

یاهو امروز گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را منتشر نمود و خبر داد که با گوگل، قرار داد همکاری تازه ای را به امضا رسانده است. در این همکاری، که مدت زمان آن از ابتدای اکتبر سال جاری تا انتهای سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام شده، کمپانی گوگل آگهی های مبتنی بر جستجو، الگوریتم جستجو و جستجوی تصاویر را در اختیار یاهو برای استفاده در نسخه های موبایل و دسکتاپ مرورگرها قرار خواهد داد.

سخنگوی یاهو در هنگام ارائه آمار مالی این شرکت اذعان داشت: «در ماه اکتبر، این شرکت با کمپانی گوگل به توافق تازه ای دست یافت که از طریق آن، بتوانتد نتایج بهینه تر شده ای را در اختیار کاربران و آگهی دهندگان قرار دهد. این شرکت از دستاوردهای مایکروسافت در زمینه جستجو نیز استفاده می کند اما حالا با گوگل نیز همکاری خود را آغاز نموده تا این نتایج به شکلی دقیق تر مشخص گردند. لازم به ذکر است که مایکروسافت همچنان به عنوان یکی از اصلی ترین همکاران یاهو باقی خواهد ماند و از طرفی، تکنولوژی های دو شرکت یاد شده صرفا مکملی هستند بر فناوری های خود کمپانی یاهو.»

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یاهو در سال های اخیر به شدت تلاش کرده که درآمد بیشتری از بخش جستجوی خود به دست آورد اما به علت فقدان برخی تکنولوژی ها، قادر نبوده به اهداف خود نائل آید و مدیریت بهتری بر سرویس های تبلیغاتی و جستجوی خود داشته باشد. از سوی دیگر گوگل، پر طرفدار و پیشرفته ترین سرویس جستجوی جهان است و اکنون همکاری یاهو با این شرکت و استفاده از برخی تکنولوژی های آن، می تواند زمینه ساز افزایش درآمدهای کمپانی مورد بحث گردد.

بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی موسسه آماری comScore، در ماه آگوست یاهو صرفا ۱۲.۷ درصد از جستجو در کامپیوترهای دسکتاپ [صرفا در ایالات متحده] را برای خود به دست آورده و ۶۴ درصد از این آمار متعلق به گوگل بوده.

همچنین لازم به ذکر است که این شرکت در سال ۲۰۱۰، قرارداد مشابهی با کمپانی مایکروسافت به امضا رساند و قرار شد از برخی الگوریتم ها و تکنولوژی های اهالی ردموند استفاده کند. حالا در کنار همان فناوری ها، دستاوردهای گوگل نیز قرار گرفته اند و دست کم روی کاغذ باید انتظار موفقیت های بیشتری را برای این کمپانی اینترنتی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    یاهو دیگه اصلا یاهوی قدیم نیست داره دست و پا میزنه
    نه مرورگر داره نه سیستم عامل و نه نرم افزارهای درست!

    حتی مسنجرش هم کم و بیش باطل شدست
    اگه یه دستی به سر و روی شرکت بکشه خیلی بهتر میشه بخش های بدون کاربر رو حذف کنه
    و ببینه تو چه زمینه ای میتونه موفق بشه!

  • بهداد
    بهداد | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    ملیسا خانوم کم آورده مثل اینکه ... خب آخه بیخود نبود پرتت کردن بیرون دیگه زن .... 2 سال طول کشید متوجه بشی داری الکی دست و پا میزنی ... گوگل روی یه همچین آدمایی نمیتونه سرمایه گذاری کنه

  • آریا
    آریا | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    باید مایکروسافت هم همینکار رو بکنه. همه متورهای جستجو باید باهم همکاری کنن تا نواقص همدیگه رو بپوشونن

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    قابلیت جدید بینگ / پیدا کردن دستور پخت غذاها توسط عکس های غذا ها اینم ویدیوش از دستش ندید ، جالبه
    http://www.aparat.com/v/6FZnu

مطالب پیشنهادی