ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر به زودی قابلیت رأی گیری را به اپلیکیشن های موبایل و وبسایت خود خواهد افزود

دورانی که برای ابراز دیدگاه خود در توئیتر می بایست به فیو یا ریتوئیت متوسل می شدید به زودی به پایان خواهد رسید. این شبکه اجتماعی از امروز به طور رسمی امکان رأی گیری را به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

دورانی که برای ابراز دیدگاه خود در توئیتر می بایست به فیو یا ریتوئیت متوسل می شدید به زودی به پایان خواهد رسید. این شبکه اجتماعی از امروز به طور رسمی امکان رأی گیری را به قابلیت های خود افزوده تا با استفاده از آنها بتوانید آسان تر از همیشه از نظرات دیگر افراد در مورد موضوعی خاص باخبر شوید.

این نظرسنجی ها را می توانید از طریق ابزاری که به زودی به پنجره نوشتن توئیت ها اضافه خواهد شد، ایجاد کنید. هر نظرسنجی تنها 24 ساعت دوام خواهد داشت و تا این مرحله، تنها به انتخاب دو گزینه محدود شده است. پس از اتمام بازه بیست و چهار ساعته رأی گیری، کلیه شرکت کنندگان با دریافت یک پوش نوتیفیکیشن از نتایج نهایی رأی گیری باخبر خواهند شد.

در این رأی گیری ها هویت افراد مخفی خواهد ماند و تمام کاربران توئیتر می توانند در کلیه آنها شرکت کنند. توئیتر اعلام کرده که تا چند روز آینده، این قابلیت را به اپلیکیشن های iOS و اندروید و همچنین وبسایت توئیتر خواهد افزود. گفتنی است که پس از راه اندازی تب Moments، این بزرگترین قابلیتی است که توئیتر در سال جاری به پلتفرم خود اضافه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush_showbert
    soroush_showbert | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    جای یک سوال اینجا خالی است اونهم در صحت عمکرد رای گیری
    ایا هرکس میتواند دوبار یا چندین با با ایمیل ها و ثبت نام های فیک در توییتر رای دهد
    کسانی که میدونند ج بدید ممنونم

مطالب پیشنهادی