ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جو بلفیوره به مدت یک سال از مایکروسافت جدا خواهد شد

اگر پیگیر کنفرانس های مایکروسافت طی سال های اخیر بوده باشید، حتما چهره ی خندان و جذاب جو بلفیوره را مشاهده نموده اید. شخصی که سال ها بر عملکرد ویندوز روی پلتفرم های مختلف نظیر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

اگر پیگیر کنفرانس های مایکروسافت طی سال های اخیر بوده باشید، حتما چهره ی خندان و جذاب جو بلفیوره را مشاهده نموده اید. شخصی که سال ها بر عملکرد ویندوز روی پلتفرم های مختلف نظیر پی سی ها، تبلت ها و تلفن های همراه نظارت داشت، حالا قرار است به مدت یک سال از کمپانی فاصله بگیرد.

جالب اینجاست که بلفیوره در کنفرانس اخیر مایکروسافت نیز حاضر نبود و این نمایش را برای اولین بار طی چند سال اخیر از خانه مشاهده می کرد. بنابراین عجیب نیست که با توجه به این مسئله، بلفیوره مدتی است این درخواست را از مدیران خود داشته است.

علت این امر، فاصله گرفتن از کار و تمرکز روی خانواده بیان شده است. بلفیوره در پروفایل فیسبوک خود از نقشه خود برای یک سال آینده نیز پرده برداشت. وی قصد دارد با خانواده اش یک سفر بلند مدت به سراسر جهان داشته باشد و پس از آن بلافاصله دوباره به مایکروسافت بازگردد.

زمان بندی بلفیوره برای شروع سفر زمانی آغاز می شود که مایکروسافت کار خود را روی ویندوز 10 موبایل به اتمام رسانده و آپدیتی هم برای نسخه پی سی عرضه شده است. بلفیوره امسال بیست و پنجمین سال فعالیت خود در مایکروسافت را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ghazanfar Didindipour
    Ghazanfar Didindipour | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    مث خودش: وا، وا !!!!

  • 7.62mm
    7.62mm | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    این ژوان مگه چند سالش هست که بیست و پنج سالِ تو مایکروسافت؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی