ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس YouTube Red معرفی شد؛ ۹.۹۹ دلار برای یک ماه دسترسی بدون تبلیغات و آفلاین به ویدئوها

گوگل تا به امروز راهکارهای مختلفی را امتحان کرده تا بتواند یوتوب را بدل به یک سرویس مبتنی بر حق اشتراک کند که البته اکثریت آنها با شکست مواجه شده اند. در گذشته ای نه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

گوگل تا به امروز راهکارهای مختلفی را امتحان کرده تا بتواند یوتوب را بدل به یک سرویس مبتنی بر حق اشتراک کند که البته اکثریت آنها با شکست مواجه شده اند.

در گذشته ای نه چندان دور شاهد ارائه ی راه حل هایی همچون پرداخت حق اشتراک برای مشاهده ویدئوهای یک کانال و امکان ارائه ی کمک های مالی از جانب کاربران به تولید کنندگان محتوی بودیم؛ اما موفق ترین تجربه ی ساکنین مانتین ویو باز می گردد به «YouTube Music Key»، که به افراد اجازه می داد در ازای پرداخت مبلغی اندک محتوای مرتبط به دنیای موسیقی را بدون مشاهده ی هیچ نوع تبلیغی ببینند و از آن لذت ببرند.

کمی پیش تر شایعه شده بود که Music Key به زودی بدل به راه حل اصلی گوگل برای کسب درآمد از یوتوب خواهد شد و به شکل وسیع تری شاهد پیاده سازی آن در وبسایت مذکور خواهیم بود، اتفاقی که عاقبت امروز به حقیقت پیوسته و شما از این به بعد با خدمات مبتنی بر پرداخت حق اشتراکی با نام "RED" مواجه خواهید بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر که پیش از این از Music Key استفاده کرده اید یا در موردش شنیده اید به یقین اصول اولیه "YouTube Red" را نیز می دانید. بر اساس این شیوه ی جدید کاربران در عوض پرداخت ۹.۹۹ دلار می توانند از محتوای سایت مورد بحث بدون مشاهده ی هیچ تبلیغی استفاده برده و ضمناً امکان پخش آفلاین ویدئوها (ذخیره ویدئوها روی موبایل و تبلت و مشاهده ی آنها به صورت آفلاین) را نیز در اختیار خواهند داشت.

البته تفاوت هایی اساسی هم نسبت به Music Key وجود دارد، توسط Red تمامی محتوای یوتوب مورد پوشش واقع می شود و دیگر به بخش موسیقی این وبسایت محدود نخواهید بود هر چند که همچون قبل (یا همچون زمان Music Key) کلیه ی امکانات قسمت موسیقی نیز در دسترس تان هستند.

سرویس حق اشتراکی جدید یک نکته ی دیگر را هم با خود به همراه دارد، بر اساس این سرویس افرادی که از یوتوب به صورت رایگان استفاده می کنند به کلیه ی کانال هایی که قبلاً در آنها عضو بوده اند و ویدئوهای مربوطه شان دسترسی خواهند داشت، اما کسانی که اقدام به تهیه اشتراک کرده اند در برخی مواقع ممکن است قادر باشند ویدئوهایی اختصاصی را مشاهده نمایند که توسط افراد یا گروه هایی شناخته شده تر تهیه شده اند.

YouTube Red قرار است کار خودش را از ۲۸ اکتبر مصادف با ۶ آبان ماه آغاز نماید و در ابتدا فقط برای کاربران ساکن ایالات متحده ی آمریکا در دسترس خواهد بود. نظر شما در رابطه با این راهکار اهالی مانتین ویو برای کسب درآمد از یوتوب چیست و فکر می کنید می تواند شیوه ای موفق باشد و مورد استقبال کاربران واقع شود یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Milad_Hosseinpanahi
    Milad_Hosseinpanahi | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    البته این سرویس تولید کار میکنه برای کسایی که کانال دارن و کلا یه مارکت جدید تولید میشه. به این می گن کار آفرینی نه استخدام 20 نفر واسه یه استان!

  • shahryar
    shahryar | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    من قبلا روی گوشی نکسوسم که 4.1.1 بود راحت یوتوب میرفتم...الان گوشی عوض کردم 5.1.1 دیگه نه یوتوب باز میشه نه گوگل now ...چرا؟؟؟

  • سعيد
    سعيد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    یعنی چی که بصورت آفلاین؟؟؟یعنی بدون اینترنت هم میتونیم بریم توی یوتیوب و ویدیوها رو ببینیم؟؟؟!!یکی در مورد شیوه تماشای افلاین ویدیو ها توضیح بده

    • آرش
      آرش | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

      یعنی اینکه اجازه دانلود بهت میده که مستقیما ویدیو رو دانلود کنی وقتی که آنلاین هستی و بعدا تو گوشیت نگاه کنی.. قابلیت آفلاین همون قابلیت دانلود خودمونه!

      • عبدالحمید
        عبدالحمید | ۱ آبان ۱۳۹۴

        دستش درد نکنه ، اینهمه برنامه هست برا دانودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی