ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی: مشکل نمایشگر Xperia Z5 Compact به صورت نرم افزاری برطرف می شود

تعدادی از تلفن های همراه جدید سونی با مشکلی عجیب مواجه اند و این شرکت از فعالیت غیر قابل قبول نمایشگرهای اکسپریا Z5 کامپکت با خبر است. در بیانیه ای که امروز منتشر شد، سونی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تعدادی از تلفن های همراه جدید سونی با مشکلی عجیب مواجه اند و این شرکت از فعالیت غیر قابل قبول نمایشگرهای اکسپریا Z5 کامپکت با خبر است. در بیانیه ای که امروز منتشر شد، سونی اعلام نمود طی آپدیت هفته ی آینده مشکل را برطرف خواهد کرد.

اوایل ماه جاری میلادی، تعدادی از کاربران گزارش کردند که تعدادی از تلفن های Z5 Compact سونی دچار مشکل در قسمت نمایشگر شده اند و میزان پاسخگویی آن به انگشت کاربر ناکافی است. اگرچه بسیاری معتقد بودند که ایراد مذکور مرتبط با سخت افزار است اما سونی می گوید با ارائه یک آپدیت نرم افزاری مشکل را برطرف می کند.

بنابراین نباید نگران این مشکل بود، چرا که تا یک هفته ی دیگر مهمان تلفن همراه شما نخواهد بود. آپدیت طی چند روز و در گروه های مختلف برای کاربران در دسترس قرار می گیرد و بنا به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ممکن است دیرتر یا زودتر آپدیت در اختیارتان قرار گیرد.

سونی موبایل می گوید این مشکل گریبانگیر کسانی شده که دستگاه های سفید رنگ را خریداری کرده اند و متعهد است که مشکل را به زودی با ارائه آپدیت طی هفته آینده برطرف سازد. در همین حال می توانید بررسی دیجیاتو از این تلفن همراه دوست داشتنی را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amir
    amir | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا همیشه سونی باید یه چیزیرو درست کنه خب اولش درست بساز دیگه پسر خوب. سونی تنها بخشش که مشکل داره بخش موبایلشه بقیه بخشاش حرف نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی