ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 9.1 با افزودن اموجی های جدید و ارتقای Live Photos همراه خواهد بود

بیشتر از یک ماه از عرضه آپدیت iOS 9 می گذرد و حالا iOS 9.1 فرا رسیده تا با ایجاد تغییراتی اندک، برطرف کردن باگ های آزار دهنده و اضافه کردن چندین ویژگی، این سیستم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

بیشتر از یک ماه از عرضه آپدیت iOS 9 می گذرد و حالا iOS 9.1 فرا رسیده تا با ایجاد تغییراتی اندک، برطرف کردن باگ های آزار دهنده و اضافه کردن چندین ویژگی، این سیستم عامل را پایدارتر از قبل کند.

یکی از مهم ترین تغییرات در این آپدیت، اضافه شدن چندین اموجی جذاب است، از بناهای مختلف مذهبی گرفته تا حرکات مختلف دست که در شرایط متفاوت کاربرد بسیاری پیدا خواهند کرد. اگر زبان اموجی ها را بلد باشید و بدانید چگونه از این طریق سخن بگویید، آپدیت جدید جذابیت های بسیاری برای تان خواهد داشت.

تغییر اساسی دیگر مربوط به قابلیت Live Photos می شود. کاربران آیفون 6 اس با استفاده از این ویژگی می توانند 1.5 ثانیه قبل و بعد از هر عکسی را ضبط کنند تا تصویری زنده بسازند. اما برخی مواقع، 1.5 ثانیه بعد از عکس برداری احتمالا چندان مطلوب نخواهد بود، چرا که کاربر اقدام به پایین آوردن دوربین می کند. حالا Live Photos این موقعیت ها را تشخیص می دهد و اگر دوربین تغییر جهتی کلی بدهد، ضبط تصویر متوقف می شود.

همچنین حالا می توانید ذخیره تصاویر مخاطبین خود از بخش Messages را در قسمت تنظیمات خاموش کنید (همانند تصویر بالا). چندین مشکل ریز و درشت اپلیکیشن های میل، Calendar و Game Center نیز برطرف شده اند و کاربران بریتانیایی حالا می توانند از Apple News استفاده کنند.

چندین ویژگی منحصر به فرد برای آیپد پرو نیز در این بسته بروزرسانی قرار دارد و ضمناً از این پس برای راه اندازی اولیه اپل تی وی جدید نیز نیازمند یک دستگاه دارای iOS 9.1 خواهید بود. همانند آپدیت های پیشین، iOS 9.1 هم به صورت OTA عرضه می شود، بنابراین به زودی منتظر دریافت پیام مرتبط به آن باشید.

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • سینا
    سینا | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    دوستان,ایفونمو به ۹.۱ارتقا دادم وقتی زنگ میخوره اگه گوشی قفل باشه و جواب بدم صدای طرف نمیاد و باید حتما یبار اسپیکر گوشیمو خاموش روشن کنم که صدا بیاد,گوشیم۶s
    لطفا راهنمایی کنید

  • علي
    علي | ۱۷ آبان ۱۳۹۴

    سلام

    من چندروز آپدیت کردم به ٩٠١

    الان گوشيم خيلي هنگ ميكنه ،

    انتنش ميره

    بعداز خاموش كردن به سختي روشن ميشه

    لطفا كمك كنيد

    لطفا جواب. بديد دوستان



    چرا. كسي جواب نميده

  • سلام
    سلام | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    سلام من امشب يه أيفون 6s plus گرفتم ورژن ٩.٠.٢ بود همه چي خوب بود اومدم خونه اپديت كردم به ٩.١ الان تا اينترنت گوشيم روشن نباشه انتنم هي مي پره گوشي هم زنگ ميزنم ميگه خاموشه مشكل از كجاست؟
    خورده تو ذوقم اينهمه پول دادم

  • علي
    علي | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    سلام

    من چندروز آپدیت کردم به ٩٠١

    الان گوشيم خيلي هنگ ميكنه ،

    انتنش ميره

    بعداز خاموش كردن به سختي روشن ميشه

    لطفا كمك كنيد


    لطفا جواب. بديد دوستان

  • علي
    علي | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    سلام

    من چندروز آپدیت کردم به ٩٠١

    الان گوشيم خيلي هنگ ميكنه ،

    انتنش ميره

    بعداز خاموش كردن به سختي روشن ميشه

    لطفا كمك كنيد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی