ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین برنامه اختصاصی PewDiePie برای یوتوب رد، با همکاری رابرت کرکمن ساخته می شود

PewDiePie، یکی از شناخته شده ترین شخصیت های وبسایت یوتوب و در حالت کلی تر، صنعت گیمینگ است. اما این استریمر معروف، قرار است به زودی برنامه ی واقع نما خاص خود را در سرویس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

PewDiePie، یکی از شناخته شده ترین شخصیت های وبسایت یوتوب و در حالت کلی تر، صنعت گیمینگ است. اما این استریمر معروف، قرار است به زودی برنامه ی واقع نما خاص خود را در سرویس Red وب سایت یوتوب راه اندازی کند.

برنامه ی مذکور، «Scare PewDiePie» یا «پیو دی پای را بترسان» نام دارد و رابرت کرکمن، کارگردان سریال مطرح The Walking Dead، تولید آن را عهده دار شده است. این برنامه قرار است Felix Kjellber (یا همان PewDiePie) را در «اتفاقات ترسناک واقعی» قرار دهد که با الهام از بازی های ویدئویی ساخته شده اند.

سبک برنامه ی مورد بحث، چیزی بین دوربین مخفی و ماجراجویی واقع نما خواهد بود و فلیکس، با گشت و گذار در محیط های از پیش ساخته شده و ظاهرا بدون اطلاع قبلی، در مقابل شرایط دشوار و وحشتناک قرار می گیرد. Scare PewDiePie، به صورت انحصاری روی سرویس یوتوب رد منتشر خواهد شد.

یوتوب رد سرویس جدیدی است که کاربران می توانند با پرداخت مبلغی، به محتویات بدون تبلیغ دسترسی داشته باشند. هم چنین در این سرویس می توان ویدئوها را برای مشاهده آفلاین ذخیره کرد. یوتوب رد، هفته ی آینده راه اندازی می شود و از سال 2016، کاربران می توانند به به محتویات اختصاصی نظیر برنامه ها و فیلم های جدید، دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arsham
    arsham | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    آدم خیلی خلاق و حرفه ای هستش ولی به احتمال زیاد یوتیوب رد در ایران فیلتر میشه و نمیتونیم کاراشو دنبال کنیم

مطالب پیشنهادی