ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه جدید بلک بری ماه آینده با قیمت 749 دلار از راه می رسد

چند ساعت پیش، صفحه ای در وبسایت رسمی بلک بری گشوده شد که به کاربران اجازه پیش خرید اولین تلفن همراه اندرویدی شرکت بلک بری را می داد. به نظر می رسد که BlackBerry Priv ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

چند ساعت پیش، صفحه ای در وبسایت رسمی بلک بری گشوده شد که به کاربران اجازه پیش خرید اولین تلفن همراه اندرویدی شرکت بلک بری را می داد. به نظر می رسد که BlackBerry Priv بدون هیچ کنفرانس خبری یا شور و غوغایی قرار است به بازار عرضه شود.

اما اندکی بعد، این صفحه به طور کل حذف شد و تنها شواهد و مدارک آن که توسط کاربران مختلف به ثبت رسیده قابل مشاهده است. براساس این صفحه، BlackBerry Priv قرار است در تاریخ 16 نوامبر برابر با 25 آبان و با قیمت 749 دلاری عرضه شود.

تقریبا تمام نکات لازم در مورد سخت افزار را هم می دانیم. نمایشگر 5.4 اینچی و خمیده این دستگاه از گوریلا گلس 4 بهره مند است و چیپست اسنپدراگون 808 به Prive قدرت می بخشد. این چیپست شامل سی پی یو 6 هسته ای و جی پی یو آدرنو 418 است. سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقای آن تا 2 ترابایت از طریق درگاه میکرو اس دی، از ویژگی های جذاب دستگاه به شمار می آیند.

دوربین 18 مگاپیکسلی Schneider-Kreuznach نیز به عنوان دوربین اصلی عمل کرده و مجهز به سنسور OIS نیز هست. یک دوربین دو مگاپیکسلی نیز در جلوی تلفن تعبیه شده تا سلفی های با کیفیتی ثبت کند. باتری 3410 میلی آمپری پریو می تواند تا 22.5 ساعت پاسخگوی کاربر باشد. قطر دستگاه 9.4 میلی متر ارزیابی شده و وزن آن 192 گرم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali
    ali | ۱ آبان ۱۳۹۴

    سو بیوتیفول!

  • نیما
    نیما | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    من که می خرمش فوق العادس

  • sherlock tux
    sherlock tux | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    گوشی خوبیه
    بهترین گوشی اندرویدیه
    می خوام تجربه اش کنم
    ممکنه بخرم قیمتشم خیلی زیاد نیست
    این قیمت به گوشیش می ارزه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی