ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در اواسط آبان منتظر یک به روز رسانی مهم و قابل توجه برای ویندوز ۱۰ باشید

گفته می شود مایکروسافت در حال نهایی سازی به روز رسانی نسبتاً قابل توجه و حائز اهمیت برای نسل تازه سیستم عاملش موسوم به ویندوز ۱۰ است. در همین راستا Paul Thurrott، از نویسندگان شاخص در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

گفته می شود مایکروسافت در حال نهایی سازی به روز رسانی نسبتاً قابل توجه و حائز اهمیت برای نسل تازه سیستم عاملش موسوم به ویندوز ۱۰ است.

در همین راستا Paul Thurrott، از نویسندگان شاخص در حوزه محصولات کمپانی ردموندی گزارش نموده که آپدیت مورد بحث در ماه نوامبر (آبان/آذر) عرضه خواهد شد و برخی منابع خبری نیز تائید کرده اند که این به روز رسانی از هفته ی اول نوامبر (۱۰ الی ۱۷ آبان) روی کامپیوترهای تحت پلتفرم یاد شده قابل دانلود خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت در بسته ای که حاضر نموده برخی از باگ ها را برطرف کرده و بهبودهایی را نیز در رابط کاربری صورت داده. از جمله ی این بهینه سازی ها می توان به اضافه شدن نوارهای عنوان رنگی برای اپلیکیشن های دسکتاپ، بهتر و کامل تر شدن منوهای راست کلیک و افزوده گشتن یک ستون دیگر برای جاگیری لایو تایل ها در منوی استارت اشاره کرد.

ضمناً ابزار پیغام رسان جدید ویندوز نیز در دسترس خواهد بود که به شکل مقیم در سیستم عامل امکان استفاده از قابلیت تماس های صوتی و ویدئویی اسکایپ و ارسال و دریافت پیام را فراهم می آورد.

گفتنی است همه ی این موارد در حالی در اختیار کاربران قرار می گیرند که علیرغم وعده های غول نرم افزاری ساکن ردموند بازهم خبری از اضافه شدن امکان بهره گیری از افزونه ها در مرورگر اج نخواهد بود و ارائه ی این ویژگی به به روز رسانی که در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد موکول گشته.

البته اج در "آپدیت پائیزه ویندوز ۱۰" بهبودهایی را به خود خواهد دید ولی این بهینه سازی ها چندان محسوس نخواهند بود و کورتانا هم در قابلیت ها و امکاناتش قدری بازنگری شده و توانایی های تازه ای به آن افزوده اند.

از جمله امکانات جدید کورتانا اینکه اگر تلفن هوشمندی تحت ویندوز ۱۰ موبایل داشته باشید دستیار دیجیتالی سیستم عامل دسکتاپتان داده های مرتبط به پیغام ها، تماس ها و... را روی کامپیوتر به شما نشان داده و بدون رجوع به اسمارت فون می توانید از طریق PC به آنها پاسخ داده و پیامک ارسال کنید، بدیهی است که اگرچه شما جواب را در لپ تاپ یا دسکتاپ تان وارد می نمایید، ولی در نهایت فرآیند فرستاده شدن روی موبایل رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • فراستبایت
    فراستبایت | ۶ دی ۱۳۹۴

    ویندوز 10 بهترین سیستم عامل مایکروسافت تا به امروز واقعا ازش راضیم

  • حمید
    حمید | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    این اصلا فرآیند جدیدی نیست خیلی سال پیش با گوشی های سونی اریکسون خیلی راحت این کارو میشد انجام بدی

  • MEDIUM
    MEDIUM | ۱۱ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید.
    شنیده بودم که قرار ویندوز 10 برای تمام پلتفرم ها (موبایل ، تبلت و pc)
    یکی بشه و در نتیجه بشه تمام برنامه ها و بازی هایی که برای کامپیوتر و
    ویندوز هستش رو روی گوشی موبایل هم ، نصب و استفاده کرد.
    میخواستم بدونم این مورد درسته یا نه ؟
    اگر توضیح بدید ممنون میشم.

  • محسن جبارزارع
    محسن جبارزارع | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    دوستان shutdown روی ویندوز 10 من کار نمیکنه....روی چندتا سیستم مختلفم تست کردم.... لطفا راهنمایی کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی