ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پادشاهان را آچمز کنید؛ معرفی بازی Chess Fusion

وقتی در مورد شطرنج نظر امانوئل لاسکر، استاد بزرگ آلمانی این بازی را جویا شدند این چنین پاسخ داد: "هر انسانی به طور غریزی به یک بازی مبارزه جویانه نیاز دارد، خواه آن بازی شانسی و تفریحی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

وقتی در مورد شطرنج نظر امانوئل لاسکر، استاد بزرگ آلمانی این بازی را جویا شدند این چنین پاسخ داد: "هر انسانی به طور غریزی به یک بازی مبارزه جویانه نیاز دارد، خواه آن بازی شانسی و تفریحی باشد خواه از نوعی دیگر."

شطرنج میدان جنگی مینیاتوری است برای سیراب کردن روحیات مبارزه طلب؛ جایی که پادشاهان و لشکریانشان رو در روی هم قرار می گیرند تا دو مغز متفکر، رهبری حرکات آنها در کارزار را به دست بگیرند. Chess Fusion تجربه کاملی از بازی شطرنج را به شما ارائه می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در بازی Chess Fusion زمین شطرنج و مهره هایش به شکل سه بعدی شبیه سازی شده و زاویه دوربین را هم می توانید خودتان کنترل کنید، تا مثل شطرنج واقعی تسلط کاملی بر صفحه بازی داشته باشید.

screen568x568 (1)

برای بازی می توانید با هوش مصنوعی رقابت کنید و درجه سختی دلخواهتان را از منوی تنظیمات برگزینید. هر چند اگر دوست ندارید تجربه تلخ شکست گری کاسپاروف مقابل رایانه برایتان تکرار شود، می توانید وارد حالت آنلاین شده و با یک انسان واقعی مسابقه دهید.

برای بازی آنلاین نیازی به هیچ گونه ثبت حساب کاربری نیست، کافیست وای فای را روشن کنید و با ورود به بخش مالتی پلیر در جستجوی حریف باشید. چند مدل زمین شطرنج و مهره های استثنایی هم در بازی وجود دارند که برای تنوع دادن به بازی می توانید میان آنها سوئیچ کنید.

Chess Fusion کاملا رایگان بوده و در آن خبری از پرداخت های درون برنامه ای و تبلیغات آزاردهنده نیست. پس با خیال راحت آن را دانلود کنید و در آچمز کردن پادشاهان حریف بکوشید.

Chess Fusion Free

Chess Fusion Free

سازنده: Alienforce قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 48 / 34 / 18 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ehsan_total
    Ehsan_total | ۲ آبان ۱۳۹۴

    Chess online با حجم چهار مگابایت برای اندروید هست که بنظر من بهترین شطرنج آنلاین هست

  • ava
    ava | ۱ آبان ۱۳۹۴

    گری گاسپاروف در مقابل ابر رایانه IBM شکست خورد نه در مقابل تبلت! در ضمن در هر مرحله متخصصین میرفتن و تنظیمات رو تغیر میدادن
    فکر نکنم شطرنج باز های بزرگ در مقابل اینا شکست بخورن ولی ما همون حالت آسون رو هم میبازیم :)

  • mehrdad
    mehrdad | ۱ آبان ۱۳۹۴

    چع عجب یه بازی اومد که رو ویندوزم بشه بازیش کرد

مطالب پیشنهادی