ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس در حال ساخت ZenFone 3 با بهره گیری از USB Type-C است

استفاده از USB Type-C دارد بین تولیدکنندگان وسائل اکترونیکی رواج می یابد و کمپانی ایسوس نیز در همین راستا تایید کرده که می خواهد قابلیت ارتباط دو طرفه ی جدید را در نسل بعدی موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

استفاده از USB Type-C دارد بین تولیدکنندگان وسائل اکترونیکی رواج می یابد و کمپانی ایسوس نیز در همین راستا تایید کرده که می خواهد قابلیت ارتباط دو طرفه ی جدید را در نسل بعدی موبایل های هوشمند خود جای دهد.

جانی شی (Jonney Shih) رییس هیئت مدیره ایسوس به تازگی اعلام کرده که ساخت ZenFone 3 در دستور کار قرار گرفته و این موبایل، از تکنولوژی USB Type-C نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شی معتقد است که استفاده از Type-C امری مهم برای پیشرفت در تکنولوژی به شمار می رود و مخاطبان با در دست گرفتن موبایل ZenFone 3 به اهمیت این مسئله پی خواهند برد. البته او در حالی این موضوع را بیان می کند که هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی دستگاه جدید ایسوس در دست نیست.

ایسوس تا به امروز و بعد از عرضه ی ورژن اصلی در ماه مارس، مدل های مختلفی از ZenFone 2 را معرفی کرده است و هنوز مدل های جدیدتری در راه هستند. با این وجود، به نظر می رسد که غول الکترونیکی تایوانی خود را برای ورود به نسل بعدی موبایل های هوشمندش آماده کرده است.

ZenFone 2 با صفحه ی نمایش 5.5 اینچی خود، به عنوان اولین موبایل هوشمند مجهز به حافظه ی رم 4 گیگابایتی شناخته شد. این تلفن همراه با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر دوربین اصلی و دوربین جلو ارتقا یافته و نیز مدل های 6 اینچی، توانست طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جذب کند.

مدیر عامل ایسوس، جری شن، نیز اعلام کرد که در ماه آگوست 2016، شاهد عرضه ی 7 مدل مختلف از ZenFone خواهیم بود؛ هرچند که مشخص نکرد که این 7 مدل مربوط به نسل دوم یا سوم ZenFone خواهند بود.

استفاده از USB-C چندان در بازار موبایل های هوشمند جا نیفتاده است و تنها برخی از دستگاه ها نظیر OnePlus Two ،Mi 4C شیائومی، Nexus 6P و 5X از این فرمت پر سرعت بهره مند هستند. Type-C علاوه بر این که سرعت انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه را افزایش می دهد، می تواند به عنوان رابط دو طرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱ آبان ۱۳۹۴

    جناب ضیایی عزیز مثل اینکه یادتان رفته گوشیهای جدید مایکروسافت نیز ازusb cاستفاده کرده است

  • H A M E D
    H A M E D | ۱ آبان ۱۳۹۴

    من که راضیم ازش
    ولی میفروشمش شیائومی Mi 4C میخرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی