ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر امکان پست توئیت های مجموعه ای را برای همه افراد تسهیل می کند

پس از راه اندازی تب Moments، توئیتر در حال حاضر مشغول راه اندازی اکوسیستمی مبتنی بر ابزارهای تب یادشده است تا ناشران، توسعه دهندگان و کاربران معمولی بتوانند مجموعه ای از توئیت ها را در قالب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۱

پس از راه اندازی تب Moments، توئیتر در حال حاضر مشغول راه اندازی اکوسیستمی مبتنی بر ابزارهای تب یادشده است تا ناشران، توسعه دهندگان و کاربران معمولی بتوانند مجموعه ای از توئیت ها را در قالب یک پست با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.

با استفاده از Tweetdeck یا ابزار جدید Curator، کاربران توئیتر از حالا می توانند از توئیت های مختلف یک کالکشن بسازند و از 20 فیلتر مختلف این ابزار برای یافتن توئیت های مرتبط بهره بجویند. با یافتن توئیت ها و تکمیل مجموعه، حالا می توانید آدرس اینترنتی یا شناسه مجموعه توئیت های خود را وارد وبسایت publish.twitter.com کرده تا از آن یک کد اشتراک تحویل بگیرید.

با جایگذاری این کد در وبسایت های مختلف یا وبلاگ شخصی خودتان می توانید کالکشن شخصی توئیت های خود را مشاهده کنید. به غیر از این، توئیتر برای داستان های سنگین تصویری و ویدئویی یک قالب جدید معرفی کرده است.

اگر پس از ساخت یک کالکشن از توئیت ها خواستار حذف یا اضافه کردن یک توئیت بودید، اکوسیستم به طور پویا قالب کالکشن را رفرش کرده تا از به هم ریختگی ساختارش جلوگیری به عمل آورد.

گفتنی است این اکوسیستم جدید از طریق ارائه یک API اختصاصی توسط توئیتر، با اپلیکیشن ها هم سازگار خواهد بود و توسعه دهندگان قادرند از این مجموعه توئیت ها در محصولات نرم افزاری خود استفاده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی