ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

متال گیر سالید 5 و فیفا 16، پر فروش ترین بازی های دیجیتالی ماه سپتامبر بودند

بنابر گزارش های منتشر شده، بازی فیفا 16 پرسودترین بازی دیجیتالی عرضه شده برای کنسول ها بوده و با فاصله ی کمی، بسته ی الحاقی Destiny: The Taken King را پشت سر گذاشته است. در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بنابر گزارش های منتشر شده، بازی فیفا 16 پرسودترین بازی دیجیتالی عرضه شده برای کنسول ها بوده و با فاصله ی کمی، بسته ی الحاقی Destiny: The Taken King را پشت سر گذاشته است. در همین حال، فروش نسخه ی اصلی بازی دستینی هم به دلیل عرضه ی بسته ی الحاقی تا حد چشمگیری افزایش یافته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه ی پنجم بازی متال گیر سالید به همراه بازی مد مکس، به فروش دیجیتالی بهتری روی پی سی نسبت به کنسول ها دست یافت و رتبه ی اول جدول فروش دیجیتالی پی سی را از آن خود کرد. در مجموعو در ماه سپتامبر، فروش دیجیتالی جهانی عناوین مختلف به رقم 5.4 میلیون دلار رسید و ارزش این صنعت را با 11 درصد رشد سال به سال مواجه کرد.

در همین حال، میزان درآمد بازی های MMO پولی، با 8 درصد کاهش مواجه شده و به ارزش 213 میلیون دلار رسیده است. اما به طور کل، سودآوری تمام دسته بندی های بازی های دیجیتالی با پیشرفت چشمگیر روبرو شده اند.

نرخ درآمد دیجیتالی برای کنسول ها با رشد 29 درصدی سال به سال به رقم 326 میلیون دلار رسید؛ با این حال تعداد بازیکنان فعال، هم چنان ثابت باقی مانده است. اکثر درآمد، از طرف بازیکنانی که بازی های کامل دیجیتالی را خریده اند کسب شده و این بازی ها در مجموع به رقم 132.46 میلیون دلار دست یافته اند.

در نهایت بازی های موبایل هم هم چنان تاج پادشاهی را بر سر دارند و با رشد 9 درصدی، ارزش این صنعت به 2 میلیارد دلار رسیده است.

در ادامه می توانید جدول درآمد های ماه سپتامبر را مشاهده کنید:

SuperData-Top-5-Digital-Games-600x397

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۲ آبان ۱۳۹۴

    حالا مایکروسافت که توی نسل قبل پوز سونی رو به خاک مالید هیچی. این نسل هم یه ترحمی بهش کرد که ضررهای بازار موبایلشو جبران کنه اینم هیچی. ولی دیگه جبهه گیری الکی نکن. من خودم طرفدار پی.اس 4 سونی هستم ولی وقتی این جبهه گیری های الکی و روحیه جنگ طلبی رو تو وجود بعضی از این سونی دوست ها می بینم حالم بد می شه.

  • Soheil
    Soheil | ۱ آبان ۱۳۹۴

    ی سوال من هنوز هم برا اجرا کردن متال گیر مشکل دارم مشکل استیم کسی بلده؟

  • ava
    ava | ۱ آبان ۱۳۹۴

    عزیز تازه داره انحصاری هاش میاد چی چی رو شکست خورده
    تعداد فروشش کمتر از تعداد فروش کنسوب ps4 هست درست ولی در فروش بازی هر دو پلتفرم تقریبا یکی هستن چون اکثر کاربرهاش بازی های بیشتری میخرن تا کاربران ps4
    تازه قراره ویندوز 10 و داشبورد جدید و انحصاری هاش بیاد به زودی هم کورتانا و ... چی چی رو شکست خورده کلا حرف نزنی سنگین تری
    این نسل هر دو کنسول فوق العاده بودن

  • Mohammad
    Mohammad | ۱ آبان ۱۳۹۴

    کلش اوله ایول

مطالب پیشنهادی