ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی مرورگر مایکروسافت اج از افزونه ها تا سال 2016 به تعویق افتاد

مایکروسافت که قرار بود پشتیبانی از افزونه ها را تا پایان امسال به مرورگر جدیدش اج بیفزاید، طی یک تصمیم انجام این کار را تا سال 2016 به تعویق انداخت. غول نرم افزاری با انتشار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

مایکروسافت که قرار بود پشتیبانی از افزونه ها را تا پایان امسال به مرورگر جدیدش اج بیفزاید، طی یک تصمیم انجام این کار را تا سال 2016 به تعویق انداخت. غول نرم افزاری با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که سال آینده و با یک بروزرسانی این قابلیت را به مرورگر اج خواهد افزود:

" ما هنوز به ارائه یک تجربه قابل شخصی سازی از مرور وب به مشتریان خود پایبند هستیم، برای همین آوردن افزونه ها به مرورگر اج جز بالاترین اولویت های ما قرار دارد. در حال حاضر ما مشغول توسعه یک مدل امن از افزونه ها هستیم تا مطمئن ترین و قابل اطمینان ترین مرورگر را برای کاربرانمان به ارمغان بیاوریم، و پشتیبانی از افزونه ها را در آینده و طی بروزرسانی ویندوز 10 در سال 2016 به اج خواهیم افزود."

گفتنی است مایکروسافت در حال حاضر مشغول آزمایش پشتیبانی از افزونه ها در مرورگر اج است، اما قصد دارد به زودی امکان پورت افزونه های کروم و فایرفاکس را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. با آماده شدن اج برای افزونه ها، کاربران ویندوز 10 قادر خواهند بود تا با مراجعه به ویندوزاستور به دانلود آنها اقدام نمایند.

علت این تأخیر از سوی مایکروسافت دقیقا مشخص نیست، اما به نظر می رسد که تأمین امنیت مرورگر یکی از مهم ترین دلایل موکول شدن پشتیبانی از افزونه ها به سال آینده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • احمد
    احمد | ۱ آبان ۱۳۹۴

    نمیدونم
    منم از وقتی وین 10 نصب کردم .مصرف نت خیلی رفته بالا .
    در ویندوزهای قبلی اصلا اینطور نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی