ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استودیوی Stardock اولین بازی دایرکت اکس 12 را منتشر کرد

روز گذشته، بازی Ashes of the Singularity به صورت دسترسی زودهنگام یا Early Access روی پلتفرم استیم منتشر شد. به گفته ی Stardock، این بازی اولین بازی منتشر شده با پشتیبانی از تکنولوژی دایرکت اکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

روز گذشته، بازی Ashes of the Singularity به صورت دسترسی زودهنگام یا Early Access روی پلتفرم استیم منتشر شد. به گفته ی Stardock، این بازی اولین بازی منتشر شده با پشتیبانی از تکنولوژی دایرکت اکس 12 ویندوز 10 است.

به نظر می رسد که چنین بازی هایی، پی سی های گیمینگ را به چالش بکشند اما Stardock اطمینان خاطر داده که به لطف ویندوز 10 و دایرکت اکس 12، آن ها توانسته اند به خوبی موتور بازی را بهینه سازی کرده و بهترین کیفیت ممکن را به همراه عملکردی مناسب در اختیار گیمرها قرار دهند.

ظاهرا و به گفته ی سازندگان، بازی حتی روی سیستم های نسبتا قدیمی نیز به خوبی و راحتی هرچه تمام تر اجرا خواهد شد. استارداک گفته است که به کمک دایرکت اکس 12، روی سیستم های قدیمی، بازی تا 76 درصد میزان بیش تری فریم در اختیار گیمر می گذارد.

هم چنین درون بازی، سیستم بنچمارکی تعبیه شده که به گیمر اجازه می دهد تا عملکرد دستگاه گیمینگ خود را مورد بررسی قرار دهد. Ashes of Singularity فعلا در مراحل نخست است و انتظار می رود که در تاریخی نامعلوم در سال 2016، به صورت کامل عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی