ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن دوم اپل برای پلتفرم اندروید به زودی از راه خواهد رسید

سرویس استریم موسیقی اپل در ماه ژوئن معرفی شد و از طریق iOS 8.4 در دسترس کاربران قرار دستگاه های اپل قرار گرفت. این سرویس یک نقطه متمایز کننده بسیار بزرگ با سایر سرویس های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

سرویس استریم موسیقی اپل در ماه ژوئن معرفی شد و از طریق iOS 8.4 در دسترس کاربران قرار دستگاه های اپل قرار گرفت. این سرویس یک نقطه متمایز کننده بسیار بزرگ با سایر سرویس های ارائه شده از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو داشت؛ اپل می خواست از آن یک موتور پول سازی بزرگ بسازد و بر همین اساس، عنوان نمود که به جز پلتفرم های iOS و OS X، کاربران سیستم عامل ویندوز و همچنین پلتفرم رقیب یعنی اندروید می توانند از آن بهره جویند.

استفاده از سرویس موسیقی اپل رایگان نیست و ماهانه هزینه اشتراک ۱۰ دلاری را پی دارد. بر همین اساس این شرکت تصمیم گرفته تا سرویس خود را به دست بیش از یک میلیارد کاربر دنیای اندروید نیز برساند. اپل تا کنون هیچکدام از سرویس های مفید خود را در پلتفرم های رقیب به شکل رایگان ارائه نداده است و صرفا در روزهای گذشته بود که با قرار دادن اپلیکیشن «Move To iOS» در فروشگاه پلی، بازخوردهای بسیار تندی از کاربران این پلتفرم دریافت کرد.

ساعاتی پیش، اسکرین شات هایی از نسخه اندرویدی اپل موزیک در دنیای وب منتشر شد تا پیش از عرضه محصول نهایی بتوانیم تصوری از اتمسفر و امکانات سرویس موسیقی اپل در دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل گوگل داشته باشیم.

برای مشاهده اسکرین شات ها با دیجیاتو همراه باشید. 

این تصاویر که توسط وبسایت MobileGeeks فاش شده، بنابر ادعای منبع مربوط به نسخه بتای اپل موزیک اند که بخش های از پیش معرفی شده ای همچون بیتس وان، اپل موزیک کانکت و For Me را در آن شاهد هستیم.

نکته قابل توجه در مورد اپلیکیشن اپل موزیک، هماهنگی آن با زبان طراحی اندروید است. اپل در طراحی این محصول نرم افزاری، نوار منوی کشویی را به کار گرفته و به المان های طراحی پلتفرم اندروید وفادار بوده است. نکته جالب در مورد نسخه اندروید اپل موزیک این است که بر خلاف نسخه iOS، می توانید حجم فایل کش برای پخش آفلاین موسیقی را به طور دستی تنظیم کنید.

تیم کوک اخیرا اعلام کرده که اپل موزیک حالا نزدیک به 6.5 میلیون کاربر دارد و مطمئنا انتشار نسخه اندروید به میزان قابل توجهی بر این تعداد خواهد افزود. اپل هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه نسخه اندروید اپل موزیک اعلام نکرده است.

در ادامه می توانید اسکرین شات های منتسب به نسخه بتای اپل موزیک برای اندروید را مشاهده کنید:

247377

247378

247380

247381

247384

247389

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • بهرام مقدم
    بهرام مقدم | ۳ آبان ۱۳۹۴

    مطمئنا ادامه ی کار و برنامه ی راهبردی هر شرکتی بر اساس سود بیشتر تنظیم شده ،(این وسط کمپانی هایی هستن که به مشتری هم خیلی خیلی اهمیت میدن ، منظورم کمپانی خاصی نیست فقط میگم اینم در نظر داشته باشید ) از طرفی خب قطعا کمپانی مثل اپل بازار مناسبی رو در بستر اندروید برای خودش دیده که به این سمت حرکت میکنه ، و خب این خیلی هم منطقیه . سود بیشتری هم نصیبش خواهد شد . این همون سیاسیته که باعث شد اپل برای در دستری داشتن سهم بیشتری از بازار سری پلاس آیفون هاش رو هم عرضه کنه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی