ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری جدید از موبایل های DROID Turbo 2 و DROID Maxx 2 موتورولا لو رفت

کمپانی Verizon قرار است که سه شنبه ی همین هفته، برابر با 5 آبان، همایشی برای موبایل های DROID موتورولا برگزار کند که هیچ خبر بیش تری درباره ی آن در دست نیست. اما طبق ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کمپانی Verizon قرار است که سه شنبه ی همین هفته، برابر با 5 آبان، همایشی برای موبایل های DROID موتورولا برگزار کند که هیچ خبر بیش تری درباره ی آن در دست نیست. اما طبق معمول همیشگی، Evleaks تصویر جدیدی از دو موبایل Turbo 2 و Maxx 2 منتشر کرده که ما را با مشخصات ظاهری این دو دستگاه آشنا می کند.

Evleaks پیش از این نیز اطلاعاتی درباره ی Maxx 2 مذکور منتشر کرده بود که برخی از ویژگی های آن را نمایان می کرد. برای مثال می دانیم که موبایل مذکور از قاب پشتی قابل تعویض بهره می برد و احتمالا با مشخصات صفحه ی نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p، دوربین 21 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت حافظه ی رم و پردازنده ی اسنپ دراگون 615 معرفی و عرضه خواهد شد.

اما موبایل DROID Turbo 2 (سه موبایل سمت چپ در تصویر بالا) به نظر می رسد که در نقش پرچمدار موتورولا ظاهر خواهد شد و مشخصات سخت افزاری ارزشمندتری در خود جای می دهد. می توان انتظار داشت که این موبایل با صفحه ی نمایش Full HD و پردازنده ی اسنپ دراگون 810 پا به میدان بگذارد.

تصویر لو رفته اطلاعات خاصی در اختیارمان نمی گذارد اما حداقل می توانیم نگاهی دقیق به موبایل جدید موتورولا داشته باشیم و از رنگ های در دسترس آن هنگام عرضه با خبر شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳ آبان ۱۳۹۴

    این دقیقا خود الجی جی تری فقط دوباره معرفی شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی