ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال خرید بخش توسعه سنسور دوربین توشیبا است

بر اساس گزارشی که امروز از سوی رویترز منتشر گشته، سونی در حال تلاش برای خرید بخش تولید سنسور دوربین توشیباست تا سلطه‌ی بیشتری بر بازار توسعه و فروش حسگرهای دوربین برای تلفن های هوشمند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

بر اساس گزارشی که امروز از سوی رویترز منتشر گشته، سونی در حال تلاش برای خرید بخش تولید سنسور دوربین توشیباست تا سلطه‌ی بیشتری بر بازار توسعه و فروش حسگرهای دوربین برای تلفن های هوشمند به دست آورد.

گفته می شود که توشیبا هم در آستانه پذیرش این داد و ستد است و به زودی خبر نهایی شدن آن را خواهیم شنید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

باید اشاره کرد که سونی با فاصله ای بسیار زیاد، اولین تامین کننده سنسور دوربین برای موبایل ها و برخی دوربین های DSLR به شمار می رود. بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده اند، ژاپنی ها در سال ۲۰۱۴ به طور کلی حدود ۴۰.۲ درصد از این بازار را در مشت خود داشتند.

این در حالیست که رقبایی نظیر سامسونگ هم بحث توسعه و تولید سنسورهای دوربین را به شدت دنبال می کنند اما با خرید بخش توسعه سنسور دوربین توشیبا، جایگاه سونی احتمالا با تثبیت بیشتری همراه خواهد بود.

در حالی که فروش موبایل های سونی در سال های اخیر با کاهش رو به رو بوده اند، بزرگترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان تلاش می کنند تا همواره در برترین محصولاتشان از سنسورهای ساخته شده توسط سونی استفاده کنند. فروش قطعه یاد شده از سوی سونی در سال اخیر در مقایسه با سال گذشته نیز با ۴۰ درصد افزایش رو به رو بوده است.

در حالی که سونی در حال تقویت لشکر خود برای حضور قدرتمند تر در بازارهای مختلف است، این داد و ستد چندان به سود توشیبا نخواهد بود. اگر خاطرتان باشد مدتی پیش بود که شاهد یک رسوایی مالی [بالاتر نشان دادن درآمدها در ترازهای مالی] در کمپانی توشیبا بودیم که به استعفا و اخراج برخی از مدیران ارشد آن منجر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • moazez
    moazez | ۲ آبان ۱۳۹۴

    ماشالا سونی. چه قدرتیرو داره اضافه میکنه به خودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی