ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اپلیکیشن اکس باکس برای ویندوز با چند ویژگی جذاب بروزرسانی شد

مایکروسافت با سرعت بالایی در حال بروزرسانی اپلیکیشن اکس باکس برای ویندوز 10 است و همزمان تیم دیگری مشغول توسعه رابط کاربری جدید اکس باکس وان هستند که در این ماه قرار است منتشر شود. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت با سرعت بالایی در حال بروزرسانی اپلیکیشن اکس باکس برای ویندوز 10 است و همزمان تیم دیگری مشغول توسعه رابط کاربری جدید اکس باکس وان هستند که در این ماه قرار است منتشر شود.

آخرین تغییر این اپلیکیشن، قابلیت پیدا کردن دوستان اکس باکس لایو از طریق فیسبوک است. به سادگی هر چه تمام تر، اکانت فیسبوک و اکس باکس لایو خود را که در این اپلیکیشن به یکدیگر متصل نمایید، قادر خواهید بود تا دیگران را نیز از این شبکه پیدا کنید. لیست افراد جدید در ستون دوستان پیشنهادی دیده خواهد شد و سریع تر از آنچه که فکر کنید می توانید جامعه ای بزرگ تر از دوستان خود را در شبکه محبوب اکس باکس لایو داشته باشید.

قابلیت Game DVR نیز از نکات مثبتی بود که اپلیکیشن اکس باکس به ویندوز 10 آورده است. می توانید با فعال سازی این قابلیت، کلیپ هایی از بازی خود و یا هر اپلیکیشن ویندوزی دیگری را ضبط کنید. بسیاری از آن برای ساخت ویدیوهای آموزشی استفاده می کنند و حالا با آپدیت جدید، حتی می توان روی این ویدیو صحبت کرد و صدا را نیز ضبط نمود.

فعال سازی کدها (مثل کد بازی ها یا بسته های الحاقی) نیز حالا از طریق نسخه بتا این اپلیکیشن امکان پذیر است و برای این کار باید وارد بخش اکس باکس استور بشوید. اگر مایل به تست این تغییرات هستید، همین حالا می توانید نسخه بتای اپلیکیشن اکس باکس برای ویندوز را از استور مایکروسافت دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی