ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در ابتدای سال ۲۰۱۶ قصد معرفی چند ابزار پوشیدنی را دارد

در حال حاضر تمام سازندگان بزرگ موبایل های اندرویدی همچون سونی، ال جی، سامسونگ، موتورولا و حتی هوآوی دست به تولید محصولاتی پوشیدنی زده اند و ساعت های هوشمند خود را به بازارها عرضه کرده اند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در حال حاضر تمام سازندگان بزرگ موبایل های اندرویدی همچون سونی، ال جی، سامسونگ، موتورولا و حتی هوآوی دست به تولید محصولاتی پوشیدنی زده اند و ساعت های هوشمند خود را به بازارها عرضه کرده اند. در این میان اما شرکت تایوانی HTC هنوز هیچ گجت پوشیدنی را به شکل کامل توسعه نداده و نتوانسته محصولی اینچنینی را به بازارها عرضه نماید.

تایوانی ها البته در اوایل سال میلادی جاری، دستبندی به نام HTC Grip را توسعه داده و نمونه اولیه آن را به نمایش کشیدند که تا کنون دو بار با تاخیر برای عرضه به بازارهای جهانی رو به رو گشته. در آخرین بیانیه اچ تی سی، قرار شد که دستبند یاد شده در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه گردد.

حالا اچ تی سی عنوان نموده که در ابتدای سال ۲۰۱۶، به جای یک دستبند سلامتی، تصمیم دارد یک «اکوسیستم» از ابزارهای پوشیدنی را عرضه نماید که همه آنها بر تندرستی و سلامت کاربران تمرکز نموده اند. HTC البته به توضیح در مورد ابزارهای پوشیدنی اش نپرداخته و اذعان نداشته که این محصولات، از چه نام ها، مشخصات و یا قیمتی برخوردار خواهند بود.

لازم به ذکر است که در بیانیه جدید اچ تی سی، هیچ نامی از دستبند Grip هم برده نشده است. اکنون این احتمال وجود دارد که شرکت تایوانی یا تصمیم گرفته نام تازه ای برای آن انتخاب کند و یا به این نتیجه رسیده که به طور کلی توسعه این دستبند را متوقف نموده و وقت مهندسان خود را به ابزارهای تازه تری اختصاص دهد. در هر صورت می توان انتظار داشت که ابزارهای پوشیدنی اچ تی سی در ماه های آتی عرضه خواهند شد و باید منتظر ماند و دید بازخورد کاربران نسبت به چنین محصولاتی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrkam
    mehrkam | ۴ آبان ۱۳۹۴

    خیلی عااااالیه ..
    دم HTC گرم واقعا برنده متفاوتیه ای کاش سریع تر معرفی کنه یکی بگیرم بینظیره/////...

  • MusText.com
    MusText.com | ۳ آبان ۱۳۹۴

    به نظر من تنها چیزی که میتونه اچ تی سی رو نجات بده این هدست واقعیت مجازیشه،خوبی شرکتایی مث سونی که بخش موبایلشون رسیده به زیان دهی اینه که یه بخش پرفروش دیگه ای دارن که جبران کنه زیان دهی رو
    مثلا پلی استیشن
    اما اچ تی سی هیچی نداره :(

مطالب پیشنهادی