ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازوی رباتیک هوشمندی که بدون نیاز به کدنویسی حرکات شما را تقلید می کند

رباتی که قصد داریم در این مطلب از آن سخن بگوییم 7Bot نام دارد که نه با مغز کنترل می شود و نه با چشمان شما، در عوض آنطور که سازندگانش می گویند تنها 350 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

رباتی که قصد داریم در این مطلب از آن سخن بگوییم 7Bot نام دارد که نه با مغز کنترل می شود و نه با چشمان شما، در عوض آنطور که سازندگانش می گویند تنها 350 دلار قیمت دارد که از موبایل های پرچمدار امروزی به مراتب ارزان تر است.

حتی بهتر از همه اینها اینکه نیازی به سواد کد نویسی برای برنامه نویسی این دست رباتیک نخواهید داشت و صرفا کافیست که به شیوه فیزیکی آن را هدایت کرده یا از طریق یک دستگاه کنترل ژست های حرکتی  نظیر کینکت یا حسگر حرکتی لیپ کاری کنید که حرکات شما را تقلید کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدئوی زیر، پدربزرگی را می بینید که به این بازو خطاطی کردن را یاد می دهد. تیم سازنده این ربات همچنین آن را به گونه ای برنامه ریزی کردند که شکوفه های گیلاس را طراحی کند و محاسبات اولیه ریاضی را انجام دهد. البته طیف کارهایی که این دست رباتیک قادر به انجامشان است وسیع تر است و مثلا می توان به آن یاد داد که یک گربه را بترساند.

یک اپلیکیشن بصری سازی سه بعدی هم برای این دستگاه در نظر گرفته شده که می توان برای کنترل از راه دور این وسیله از آن بهره گرفت. در صورتی که نسبت به کاربران معمول به حوزه تکنولوژی علاقمندتر هستید می توانید آن را به گونه ای برنامه ریزی کنید که از APIهای متن باز C و C++ ارائه شده توسط تیم سازنده اش بهره بگیرد.

علاوه بر مدل اولیه این دستگاه، تیم سازنده، نسخه های مختلف از آن را همراه با امکانات متنوع دیگر نظیر نسخه ای مجهز به دو بازو و همچنین نسخه دیگری که یک پرینتر سه بعدی را همراه دارد، ارائه کرده اند که البته گران تر تمام می شوند.

براساس اطلاعات ذکر شده در صفحه مربوط به این بازو در سایت کیک استارتر، مدل های خریداری شده از ژانویه 2016 برای کاربران ارسال خواهند شد، اما بهتر است این را در نظر داشته باشید که موعد اعلام شده ممکن است کمی با تاخیر روبرو گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • medi
    medi | ۴ دی ۱۳۹۴

    جالبه

  • arsham
    arsham | ۳ آبان ۱۳۹۴

    گوگل مصرف باتری و مدیریت رم اندروید رو اصلاح کنه بعدش این چیزا رو در اولویت قرار بده

    • گوگل
      گوگل | ۳ آبان ۱۳۹۴

      چشم رسیدگی میشه

  • Eli
    Eli | ۳ آبان ۱۳۹۴

    جالبه

مطالب پیشنهادی