ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با PhoneDrone Ethos به موبایل خود بال پرواز بدهید

چند سالی هست که هواپیماهای ریموت‌کنترل و بدون سرنشین که پهپاد نامیده می شوند در میان کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند و به نوعی وسیله تفریح و سرگرمی قشر ثروتمند به شمار می روند. ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

چند سالی هست که هواپیماهای ریموت‌کنترل و بدون سرنشین که پهپاد نامیده می شوند در میان کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند و به نوعی وسیله تفریح و سرگرمی قشر ثروتمند به شمار می روند. به این دلیل می گوییم قشر ثروتمند که قیمت آنها گران است و هر کسی از عهده خرید شان بر نمی آید. اما خوشبختانه، PhoneDrone Ethos آمده تا هزینه خرید این ابزار سرگرمی را تا اندازه زیادی کاهش دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

PhoneDrone Ethos به موبایل شما بال پرواز می دهد. چگونه؟ به این صورت که از همه حسگرها، پردازنده و قابلیت‌های وایرلس تلفن همراه تان برای کنترل بدنه سبک هواپیمای بدون سرنشین استفاده می کند. اسمارت فون شما همانند خلبان در دل این پهپاد می نشیند و می توانید از آن برای کارهای متنوع همانند ضبط تصاویر ویدئویی استفاده کنید.

شما قادر هستید به موبایل هوشمند خود برنامه بدهید و آن را برای انجام ماموریتی ویژه به هوا ارسال کنید. PhoneDrone اپلیکیشن مخصوص خودش را هم دارد که همه کارهای ذکر شده را می تواند انجام دهد.

پهپاد PhoneDrone Ethos با یک پوشش محافظ برای موبایل هوشمند شما ارائه می شود تا آن را در برابر صدمات احتمالی در آسمان محافظت کند. احتمالا با خودتان فکر می کنید هرگز دوست ندارید موبایل گران قیمت تان را سوار این محصول به هوا بفرستید تا خدایی نکرده بلایی سرش بیایید، اما خوشبختانه این گجت از اسمارت فون های ارزان و اقتصادی اندرویدی هم پشتیبانی می کند.

خالقین این پهپاد، API کنترلی آن را به صورت منبع‌باز در اختیار کاربران قرار داده اند. به این معنی که برنامه نویس ها می توانند اپلیکیشن های جدیدی برای استفاده از آن بنویسند.

گفتنی است پروژه ای که در بالا به آن پرداختیم هم اکنون با هدف جمع آوری سرمایه ای 100 هزار دلاری روی سایت کیک استارتر قرار گرفته، و در صورت محقق گشتن هدف یاد شده نمونه ای اولیه و ویژه کسانی که در پروژه سرمایه گذاری کرده اند با قیمت 195 دلار به دست آنها خواهد رسید در حالیکه هزینه خرید این گجت برای سایرین 235 دلار خواهد بود.

علاقه مندان به مباحث و محصولات پرینت سه بعدی نیز می توانند کیتی به ارزش 95 دلار را خریداری کرده و با سرهم نمودن آن یک PhoneDrone Ethos را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۳ آبان ۱۳۹۴

    اووووووووووووف...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی