ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Launcher Planet؛ لانچری هوشمند و متفاوت برای اندرویدی ها

وقتی یک موبایل ویندوزفونی یا آیفون می خرید، اگر از رابط کاربری و ظاهر سیستم عامل راضی نباشید برای اعمال تغییرات و شخصی سازی گزینه های چندان زیادی در اختیار ندارید. اما اوضاع در اندروید اینگونه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

وقتی یک موبایل ویندوزفونی یا آیفون می خرید، اگر از رابط کاربری و ظاهر سیستم عامل راضی نباشید برای اعمال تغییرات و شخصی سازی گزینه های چندان زیادی در اختیار ندارید. اما اوضاع در اندروید اینگونه نیست؛ اگر شیفته شخصی سازی موبایلتان هستید، اندروید اقیانوسی از ابزارهای مختص این کار را در اختیارتان قرار داده است.

لانچرها گل سر سبد ابزارهای شخصی سازی در پلتفرم اندروید هستند که با کمک آنها می توانید ظاهر سیستم عامل را به دلخواه خود دگرگون کنید. Launcher Planet یکی از آنهاست که به خاطر تنظیمات فراوان و داشتن طراحی منحصر به فرد توانسته نظر میلیون ها کاربر سیستم عامل گوگل را به خود جلب کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Launcher Planet، برنده جایزه برترین طراحی در Reddot Design Award 2014 بخش اعظم محبوبیتش را مدیون امکانات شخصی سازی فراوان و همچنین دسته بندی خودکار اپلیکیشن هاست.

Launcher Planet 2

این لانچر بیست مگابایتی فضای اندکی از رم اندروید را به خود اختصاص می دهند، بنابراین شاهد اجرای خوب و روان آن در دستگاه های میان رده هستید. تیم توسعه دهنده Launcher Planet در طراحی این اپ روی چهار محور متمرکز بوده: جستجوی سریع و دسته بندی اپلیکیشن ها، منوی کارتی برای دسترسی آسان به محتوا، پشتیبانی از ژست های حرکتی و دانلود و خلق تم های شخصی.

Launcher Planet اپلیکیشن ها را بسته به موضوع (پیام رسانی، موزیک، ویرایش عکس و ...) در دسته های جداگانه می چیند تا به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. هر چند برای دسترسی آسان به محتوا (از اخبار داغ گرفته تا عکس، آدرس اینترنتی، مخاطبین محبوب، اپلیکیشن ها و ...) یک منوی کارتی زیبا به سبک و سیاق طراحی متریال گوگل در اختیارتان قرار داده که می توانید بدون محدودیت به آن آیتم اضافه کنید.

اما نقطه عطف این لانچر، امکانات شخصی سازی آن است. در فروشگاه تم Launcher Planet می توانید به بیش از 700 تم و 120 هزار تصویر پس زمینه و چند صد پکیج آیکن چشم نواز دسترسی داشته باشید که بخش عمده ای از آنها رایگانند. جالب اینجاست که با دانلود هر تم، می توانید با ورود به بخش Theme DIY با ترکیب المان هایی که دانلود کرده اید تم منحصر به خودتان را بسازید.

ژست های حرکتی هم در لانچر پلنت حضور دارند تا برای پاکسازی حافظه، جستجوی آنی یا باز کردن اپلیکیشن ها کار آسانی داشته باشید. این لانچر بی همتای اندرویدی را می توانید به رایگان دانلود و روی دستگاه های مبتنی بر اندروید 4.0 به بالا اجرا کنید.

Launcher Planet-Smart Folder

Launcher Planet-Smart Folder

سازنده: SK Planet for Launcher Planet قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی آقا
    علی آقا | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    من لانچر smart launcher را به زبان فارسی ترجمه کردم. الان باید فارسی زبانان به آن رای بدهند و تاییدش کنند.
    لطفا به صفحه آن نرم افزار در سایت crowdin رفته و به آن رای دهید و مشکلاتش را به من اعلام کنید.
    https://crowdin.com/project/smartlauncher

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی