ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه ی نسخه ی پی سی بازی Batman Arkham Knight مشخص شد

کمپانی برادران وارنر در پست جدید صفحه ی استیم خود نوشت که فروش مجدد نسخه ی پی سی بازی Batman Arkham Knight در تاریخ 28 اکتبر (4 آبان) آغاز خواهد شد. آن دسته از افرادی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

کمپانی برادران وارنر در پست جدید صفحه ی استیم خود نوشت که فروش مجدد نسخه ی پی سی بازی Batman Arkham Knight در تاریخ 28 اکتبر (4 آبان) آغاز خواهد شد.

آن دسته از افرادی که سیزن پس بازی را تهیه کرده باشند، به تمام محتویات عرضه شده تا به امروز دسترسی خواهند یافت. افرادی هم که تنها نسخه ی معمولی بازی را خریده اند، تمام محتویاتی که تا به امروز برای کنسول ها عرضه شده اند را دریافت می کنند. از جمله ی این محتویات می توان به حالت عکس برداری، حالت Big Head، اسکینی متفاوت برای کاراکتر بتمن و امکان انتخاب کاراکتر دلخواه در AR Challenged اشاره کرد.

نسخه ی پی سی بازی بتمن: شوالیه ی آرکام، با مشکلات متعدد مواجه شد و پس از آن، فروش این نسخه متوقف شد. در همان زمان، بسیاری از خرده فروشان اعلام کردند که نباید زودتر از بازه ی زمانی سپتامبر تا اکتبر، منتظر عرضه ی مجدد بازی بود.

اگرچه بسیاری از گیمرها، بازی را در ماه ژوئن امسال تهیه کردند و با مشکلات فراوان روبرو شدند، اما کمپانی برادران وارنر به کمک استودیوی راک استدی، به سرعت دست به کار شد و در ماه گذشته ی میلادی، آپدیتی برای بازی عرضه شد که بسیاری از مشکلات اصلی آن را برطرف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فربد
    فربد | ۴ آبان ۱۳۹۴

    من رو دو روز پیش رو PC تمومش کردم عالی بود همون آپدیت آخریو رو بریزی حل میشه تا آخرشم رفتم معرکه بود

  • H A M E D
    H A M E D | ۴ آبان ۱۳۹۴

    هفته پیش رو پلی 4 تمومش کردم... فوق العاده بود

مطالب پیشنهادی