ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دومین کنفرانس تجربه کاربری ایران برگزار می شود

در بازار رقابتی امروز، شرکت های مختلفی هستند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. اما آیا تا کنون فکر کرده اید که چه موضوعی باعث می شود یک محصول یا یک سرویس، برای شما ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

در بازار رقابتی امروز، شرکت های مختلفی هستند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. اما آیا تا کنون فکر کرده اید که چه موضوعی باعث می شود یک محصول یا یک سرویس، برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار باشد؟

توجه به بحث تجربه کاربری یکی از عواملی است که می تواند موفقیت یک محصول را در بازار رقم زند. تجربه کاربری یا UX شامل رفتارها، نگرش‌ها و احساسات یک کاربر دربارهٔ استفاده از یک محصول، سامانه یا سرویس خاص است. به عبارت دیگر، تجربهٔ کاربری همان خاطره‌ای است که با استفاده از یک محصول در ذهن کاربر نقش می‌بندد.

با توجه به اهمیت این موضوع و نوپا بودن مباحث مربوط به آن در داخل کشورمان، انجمن تجربه کاربری ایران با هدف توسعه دانش تجربه کاربری و تخصصی سازی آن، قصد دارد کنفرانسی را در این رابطه در تهران برگزار نماید.

این کنفرانس که دومین دوره از این رویداد به شمار می رود، با محوریت کسب و کار به وقوع می پیوندد. همکار دانشی این همایش، UXalive است که یکی از اصلی ترین رویدادهای مرتبط با تجربه کاربری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می گردد. AXalive به صورت سالانه در استانبول برگزار می شود و در سال جاری میزبان بیش از ۷۰۰ فعال حوزه تجربه کاربری از بیش از ۲۰ کشور جهان بوده است.

دومین کنفرانس تجربه کاربری ایران، قرار است در هفتم و هشتم آبان ماه در مؤسسه آموزش عالی خاتم برگزار گردد. روز نخست این همایش به هشت سخنرانی اختصاص دارد که یکی از آن ها توسط Mustafa Dalci، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Userspots به وقوع می پیوندند. Dalci مشاور طراحی کاربری برای بسیاری از شرکت های بزرگ ترکیه است و در سال ۲۰۱۱ موفق شده تا نام خود را در میان ده جوان برجسته کشور ترکیه قرار دهد. وی هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه Ozeygin مشغول به تدریس است.

در نهایت روز دوم کنفرانس نیز به سه کارگاه اختصاص دارد که علاقه مندان با شرکت در آن ها می توانند با مباحث زیر آشنا شوند:

  • طراحی چابک برای تجربه ای خوب
  • طراحی حرفه ای گیمیفیکیشن
  • Building UX Communities At Corporate, Startup & National Levels

جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد دومین کنفرانس تجربه کاربری ایران و ثبت نام در آن، می توانید به وبسایت اختصاصی این رویداد مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۴ آبان ۱۳۹۴

    پععع عجب سایتی دارن!

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۴ آبان ۱۳۹۴

    از بهترین و مهم ترین کنفرانس هاییِ که درست شده..
    .‌..
    کاربر یا مخاطبت تنها سرمایه ایه که یه کارافرین داره..
    نمیدونم تو ایران یا حتا خیلی خیلی از شرکتای خارجی چرا اصلا بهش توجه نمیکنن...

مطالب پیشنهادی