ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری تازه از Redmi Note 2 Pro شیائومی لو رفت

در حالی که کاربران علاقه مند به دنیای اسمارت‌فون ها منتظر بودند تا شیائومی جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی Mi 5 را معرفی کند، به تازگی تصاویر از فبلت آتی این شرکت موسوم به Redmi Note ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۲

در حالی که کاربران علاقه مند به دنیای اسمارت‌فون ها منتظر بودند تا شیائومی جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی Mi 5 را معرفی کند، به تازگی تصاویر از فبلت آتی این شرکت موسوم به Redmi Note 2 Pro به اینترنت راه یافته اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در حالی که همه هنوز منتظر Mi 5 شیائومی هستند تصاویر محصول جدید این برند به نام Redmi Note 2 Pro در برخی سایت های اینترنتی منتشر شده. مطابق شنیده ها این فبلت فلزی در دو نسخه عرضه می شود؛ یکی از مدل ها حسگر تشخیص اثر انگشت دارد و دیگری فاقد آن است.

بر اساس گزارش ها، فبلت جدید مشابه نمونه قبلی یعنی Redmi Note 2 شیائومی محسوب می شود که در ماه آگست (اواخر تابستان) معرفی و عرضه شد. تنها تفاوت این دو محصول، جنس بدنه آنها است. البته، نسخه Pro نه تنها از جنس فلز ساخته شده بلکه یکی از مدل های آن با حسگر تشخیص اثر انگشت هم همراه خواهد بود.

اگر شایعات درست باشند، فبلت Redmi Note 2 Pro با نمایشگر 5.5 اینچ دارای رزولوشن 1080×1920 و تراکم تصویر 401 پیکسل در هر اینچ عرضه می شود، ضمنا دستگاه مورد بحث قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای MT6795 مدیاتک با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 می گیرد.

فبلت جدید شیائومی با دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می گردد که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه اس‌دی، قابلیت ارتقا نیز دارد.

دوربین سلفی این دیوایس 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل هستند. از دیگر مشخصات Redmi Note 2 Pro باید به باتری 3060 میلی آمپر ساعتی و نسخه 5.1 یا 6.0 سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.

فبلت آتی شیائومی باید خود را برای رقابت با محصولات جدید شرکت های هوآوی و Meizu آماده کند که علاوه بر بدنه فلزی، حسگر تشخیص اثر انگشت و قیمت مناسبی هم دارند. به طور مثال، باید به موبایل Blue Charm Metal شرکت Meizu  اشاره کرد که با داشتن بدنه آلومینیومی و اسکنر اثر انگشت زیر 200 دلار قیمت دارد.

Alleged-images-of-the-Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-leakAlleged-images-of-the-Xiaomi-Redmi-Note-2-Pro-leak2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۴ آبان ۱۳۹۴

    امیدوارم در زمان معرفی امثال کهکشانی فوق قدرتمند پیش روی سامسونگ گلکسی S7 و پرچمدران دیگر شرکت هابه غیر از پیشرفت و نوآوری در صفحه نمایش و چیپست پردازنده و رم و ... شاهد پیشرفت و نوآوری در باطری هم باشیم , متأسفانه گویا شرکت ها باطری رو فراموش کردن

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۴ آبان ۱۳۹۴

    آفرین به شیائومی , داره خوب عمل میکنه و کم کم در سطح بالا قرار میگیره

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۴ آبان ۱۳۹۴

    نمیخوام این کامنت تایید بشه
    اما مسئولین سایت این تایید کامنت بدجور داره همه رو از سایت دلزده میکنه
    امیدوارم امیدوارم هرچی زودتر فکری به حال این کار بکنید و بتونید یه سیستم کامنت رو روی سایت قرار بدید که از این مشکلا تو سایت نباشه به نظرم کاری کنید که کامنت گذاشتن فقط با ثبت باشه عالی میشه

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۴ آبان ۱۳۹۴

    بیشتر برای اومدن می 5 علاقه مند هستم تا این

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۴ آبان ۱۳۹۴

    یه سخت افزار تکراری
    امیدوارم قیمتش خوب باشه تا بشه به عنوان یه دستگاه رقابتی بهش فکر کرد در غیر اینصورت محاله بتونه موفق باشه

    • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
      ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۴ آبان ۱۳۹۴

      آره آقا عامر باید قیمتی پایین داشته باشه و اینکه من هم از تکرار سخت افزار در فبلت و موبایل ها متنفرم ! به عنوان مثال مثل برخی از شرکت ها که در هر محصولیشون پیله کردن وپشت سرهم از باطری3000 میلی آمپلی استفاده میکنن و در باطری ارتقاء ندارن و باتوجه به ارتقاء به عنوان مثال پردازنده و صفحه نمایش بازهم باطری ثابت دارن و همون طور که ملاحضه کردید باعث شده عملکرد مطلوبی در باطری نداشته باشن آنچنان که باید ! نمونه این عرض من رو در ال جی ملاحضه میکنید , LG G2 که کلا خوب بود با باطری 3000 میلی آمپری اماG3 وG4 دقیق بدون پیشرفت از همین باطری 3000 میلی آمپری G2 استفاده کردن و باعث عملکرد نامطلوبشون در باطری شد ! حالا کاری به ضعف های شدید دیگر این دو نداریم ! البته قصد کوباندن ال جی رو نداشته و ندارم , این رو عرض میکنم تافکر نکنی دشمن ال جی هستم و تعصب دارم : G4 بهترین و حرفه ای ترین دوربین رو داره تاالان در دوربین موبایل یعنی مقام اول باf1.8 و بعد از اون مقام دوم بهترین دوربین گلکسی s6 بالنزf1.9 ((تصب -دروغ- توهین ممنوع))

مطالب پیشنهادی