ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بی محلی سیری به کاربرانی که هزینه اشتراک اپل موزیک را پرداخت نکرده اند

تا چند روز دیگر مهلت سه ماهه استفاده رایگان از سرویس اپل موزیک به اتمام می رسد و این سرویس هم از همین حالا سر ناسازگذاری با کاربرانش را گذاشته است. روز گذشته تام کانراد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

تا چند روز دیگر مهلت سه ماهه استفاده رایگان از سرویس اپل موزیک به اتمام می رسد و این سرویس هم از همین حالا سر ناسازگذاری با کاربرانش را گذاشته است.

روز گذشته تام کانراد از سرمایه گذاران این سرویس از طریق اکانت توئیتر خود اعلام داشت که اگر از سیری بخواهید پرطرفدارترین آهنگ های ایالات متحده آمریکا را به شما معرفی کند و برحسب تصادف از مشترکان سرویس اپل موزیک نباشید، این دستیار صوتی از پاسخگویی به شما خودداری خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از مشترکین این سرویس به نام ناتان اظهار داشته که پس از مطرح کردن این درخواست برای سیری با چنین پاسخی روبرو شده: «متاسفم ناتان، من نمی توانم جداول موسیقی را برای شما جستجو کنم.»

به گفته ناتان، سیری تایید می کند که این اطلاعات را در اختیار دارد اما از ارائه آنها خودداری می کند چون او دیگر اشتراک اپل موزیک را نداشته است. او ادامه می دهد، همکارش که همچنان دوره آزمایشی رایگان را پشت سر می گذارد، پس از مطرح کردن این سوال که محبوب ترین آهنگ ها در آمریکا کدامند، از طریق سیری به سمت اپلیکیشن اپل موزیک هدایت شده.

ناتان در ادامه می گوید: زمانی که از سیری در مورد محبوب ترین فیلم های آمریکا سوال کردم، واکنش آن به مراتب منطقی تر بود و سعی کرد من را مجاب کند که آنها را از آیتونز اجاره کنم.

روشن است که اپل قصد ندارد سیاست های معمول خود برای ترویج کاربران به خرید محصولات را در مورد اپل موزیک هم اجرا کند و این بار اگر از قبل هزینه استفاده از سرویس را پرداخت نکرده باشید هیچ اطلاعاتی را دریافت نخواهید کرد.

اما شاید علت چنین برخوردی این باشد که اپل نتوانسته اسپاتیفای (رقیب اصلی اش در حوزه موسیقی) را از بازار بیرون کند. جالب است بدانید که طیق اعلام مدیرعامل این شرکت، از زمان راه اندازی سرویس اپل موزیک، شمار کاربران اسپاتیفای رشد بیشتری را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۵ آبان ۱۳۹۴

    و این هم از اپل دزد.فقط اسپاتیفای

  • سعيد
    سعيد | ۵ آبان ۱۳۹۴

    حالا فن های اپل میان میگن سیری هوشمند تر از قبل شده

    • علیرضا
      علیرضا | ۵ آبان ۱۳۹۴

      آفرین D:

  • sima
    sima | ۵ آبان ۱۳۹۴

    واقعا که ......

    خاک تو سرششششششش !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی