ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جولیا لارسون گرین مدیریت واحد توسعه اپلیکیشن برای آفیس 365 را بر عهده می گیرد

جولی لارسون گرین از سال گذشته تا به حال مدیریت گروه اپلیکیشن ها و سرویس های مایکروسافت را بر عهده داشته است و قبل از آن نیز در سمت های مختلفی نظیر معاونت اجرایی گروه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

جولی لارسون گرین از سال گذشته تا به حال مدیریت گروه اپلیکیشن ها و سرویس های مایکروسافت را بر عهده داشته است و قبل از آن نیز در سمت های مختلفی نظیر معاونت اجرایی گروه دستگاه ها و استودیوها و همچنین معاونت اجرایی گروه ویندوز به ایفای نقش پرداخته است.

امروز سایت Recode گزارش داده است که این فرد، قرار است بجای کرک کوئینگزبائر منصوب شود و سرپرستی تیم توسعه اپلیکیشن ها برای آفیس 365 را بر عهده بگیرد.

این تیم وظایف مختلفی را بر عهده دارد که از آن جمله می توان به توسعه، طراحی، تحویل، تدوین استراتژی و مدیریت کلی اپلیکیشن های آفیس برای ویندوز، iOS، اندرویدی و پلتفرم های تحت وب اشاره نمود و این اپلیکیشن ها نیز مواردی چون نسخه های مصرفی و سازمانی برای ورد، اکسل، پاور پوینت، اوت لوک، Visio، Project، اکسس و برنامه های جدیدترین نظیر Sway و Office Lens را در بر می گیرند.

تیم تحت سرپرستی خانم لارسون گرین در نواحی و دفاتر مختلف مایکروسافت فعالیت دارند که از آن جمله می توان به ردموند، سیلیکون ولی، بوستون، ایرلند، چین و هند اشاره نمود.

کرک کوئینگزبائر که تیم توسعه دهنده اپلیکیشن برای آفیس را هدایت می کرد نیز قرار است نقش تازه ای را در واحد تحت سرپرستی کریس کاپوسلا مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت عهده دار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی