ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Green Ninja: The Year of Frog؛ قورباغه ی روانی

استودیوی نیتروم به تازگی روندی مشابه کچ اپ در پیش گرفته و با سرعت فزاینده ای به عرضه ی بازی های مختلف برای موبایل می پردازد. یکی از جدیدترین عناوین ساخته شده از سوی این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

استودیوی نیتروم به تازگی روندی مشابه کچ اپ در پیش گرفته و با سرعت فزاینده ای به عرضه ی بازی های مختلف برای موبایل می پردازد. یکی از جدیدترین عناوین ساخته شده از سوی این استودیوی خوش نام، Green Ninja: The Year of Frog نام دارد و انصافا جز عجیب ترین بازی هایی است که ممکن است در زندگیتان تجربه کنید!

در بازی جدید نیتروم، گیمر باید در نقش قورباغه ای بی اعصاب، به دشمنان لگد زده و به حل معماهای مختلف بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

greenninja_02

خوشبختانه و برخلاف آنچه ممکن بود تصور کنیم، استودیوی نیتروم هیچگاه دچار ضعف نمی شود و با عناوین خود، قند را در دل طرفداران آب می کند. Green Ninja گیمر را در نقش قورباغه ای بدقواره قرار می دهد که خود را در محاصره موجوداتی شبیه به حلزون می یابد و قرار است که بزودی خورده شود. اما خوش بختانه قورباغه نجات پیدا می کند و برای انتقام هم که شده تصمیم می گیرد تا لگدی را نثار صورت این موجودات بدبخت کند.

قواعد بازی ساده هستند. با کشیدن انگشت به هر جهتی، قورباغه را محبور می کنید که به آن سمت جهیده و به نزدیک ترین دشمن خود لگد بزند. اما چالش بازی در دو مسئله آشکار می شود. از یک سو قورباغه تا زمانی که با دیوار یا موجودی دیگر برخورد نکند قابل توقف نیست و از سوی دیگر، باید تمام موجودات حلزون شکل هر مرحله را به همین شکل از بین ببرید.

greenninja_03

تعداد مراحل بازی نسبتا زیاد است و می توانید به روش های مختلف طعم لگدهای قورباغه را به دشمنان بچشانید. البته قضیه به همین راحتی هم نیست و با پیشروی بیش تر، چالش های جالبی نمایان می شوند. Green Ninja را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید؛ البته برای راحت شدن از تبلیغات آن باید مبلغ ناچیز 1.99 دلار را بپردازید.

Green Ninja: Year of the Frog

Green Ninja: Year of the Frog

سازنده: Nitrome قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 43/72 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ali1988
    ali1988 | ۵ آبان ۱۳۹۴

    اشتباه تایپی پیش میاد. همتون گیر دادین به این. کسی که به عنوان نویسنده استخدام میشه حتما این چیزا رو‌ میدونه خودش. حالا خود شماها ندیدم یک بار از تجربتون در مورد اون مطلب بنویسین. همش یا جنگ و دعوا میکنین یا گیر میدین یا طرفداری الکی و بیخود میکنین. خوبه یکم نظر خوب و آموزنده بذارین زیر مطلب. با تشکر از نویسنده. هنوز تست نکردم بازیرو متاسفانه

  • H A M E D
    H A M E D | ۵ آبان ۱۳۹۴

    باشه بابا یه غلط املایی بود یه نفر هم اعلام کرد دیگه ۱۰ تا کامنت اینکه کلمه درستش اینه نفرستین :|
    یه موقع برا یه خبر که باش حال میکنید قربون صدقشون میرید و یه بار هم همه میشین ملا لغتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی