ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین از یک دستبند سلامت و ترازوی هوشمند پرده برداشت

حدودا یک هفته پیش شرکت گارمین سه ساعت مبتنی بر GPS خود را معرفی کرد و حالا پرده از دنبال کننده سلامت و نخستین ترازوی دیجیتالی اش بر داشته است. دستبند هوشمند این شرکت که Vivosmart ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

حدودا یک هفته پیش شرکت گارمین سه ساعت مبتنی بر GPS خود را معرفی کرد و حالا پرده از دنبال کننده سلامت و نخستین ترازوی دیجیتالی اش بر داشته است.

دستبند هوشمند این شرکت که Vivosmart HR نام دارد مجهز به یک حسگر داخلی برای اندازه گیری ضربان قلب است و علاوه بر آن می تواند تعداد گام های شما، مسافت طی شده تان، کالری های مصرفی، سربالایی های طی شده، شدت تمرینات بدنی و خواب شبانه تان را مورد پایش قرار دهد.

نمایشگر این دستبند نیز هیشه روشن است و ایمیل ها و اعلان های مربوط به شبکه های اجتماعی را که از دستگاه های اندرویدی یا مبتنی بر iOS دریافت کرده برایتان نمایش می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما ویژگی تازه ای که امسال برای این مچبند در نظر گرفته شده عبارت است از یک سنسور اپتیکال اندازه گیری و پایش ضربان قلب که مرتبا این فاکتور را در بدن شما اندازه می گیرد و از این لحاظ می توان آن را به مچبند Fitbit Charge HR شبیه دانست.

این حسگر همچنین به شما امکان می دهد که با دقت بیشتری کالری های مصرفی خود و همچنین داده های مربوط به خوابتان را مورد پایش قرار دهید. گفتنی است که گارمین پیشتر از حسگر Mio در مچبند سلامتی خود استفاده کرده بود که دقت خوبی هم داشت اما در Vivosmart HR از سنسوری بهره گرفته که خودش به صورتی داخلی و بومی ساخته است.

این شرکت اعلام داشته که دنبال کننده سلامت آن پس از هر بار شارژ تا 5 روز دوام می آورد و علاوه بر این تا عمق 50 متری هم در برابر آب مقاوم است، بنابراین می توانید آن را زیر دوش و یا درون استخر هم استفاده نمایید.

garminindexhr1000-1

محصول معرفی شده دیگرِ گارمین ترازوی هوشمند ایندکس است که می تواند اطلاعات مربوط به 16 کاربر شامل وزن، شاخص توده بدنی، درصد چربی بدن، درصد آب آن، تراکم استخوان و تراکم ماهیچه را اندازه بگیرد.

این اطلاعات پس از ثبت شدن از طریق وای فای در داخل پلتفرم اختصاصی گارمین به نام کانکت آپلود می شوند و سپس کاربر می تواند از طریق کامپیوتر دسکتاپی یا دستگاه های مبتنی بر اندروید و iOS خود آنها را مشاهده نماید.

دریافت پیش سفارش برای مچبند سلامت Vivosmart HR قرار است که از امروز آغاز شود و از تاریخ یکم نوامبر نیز می توان درازای پرداخت مبلغ 150 دلار آن را از فروشگاه ها خریداری کرد.

تاریخ عرضه و قیمت بین المللی این محصول هنوز هم اعلام نشده است اما با یک حساب سر انگشتی می توانیم بگوییم که قیمت آن در انگلستان برابر با 100 پوند و در استرالیا 205 دلار آن خواهد بود.

ترازوی هوشمند گارمین هم قرار است که از ماه نوامبر در قالب دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 150 دلار در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی