ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت بزرگ اکس باکس وان، 21 آبان ماه منتشر می شود

تا دو هفته دیگر، مایکروسافت بزرگ ترین آپدیت اکس باکس وان در طول عمر دو ساله ی کنسول خود را منتشر خواهد کرد و بالاخره ویندوز 10 را روی پلتفرم گیمینگ اش می آورد. در آپدیتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

تا دو هفته دیگر، مایکروسافت بزرگ ترین آپدیت اکس باکس وان در طول عمر دو ساله ی کنسول خود را منتشر خواهد کرد و بالاخره ویندوز 10 را روی پلتفرم گیمینگ اش می آورد. در آپدیتی که روز 12 نوامبر، برابر با 21 آبان ماه منتشر می شود، قابلیت های ویندوز 10 بالاخره به اکس باکس وان می آید.

داشبورد و محیط کاربری جدید، قابلیت هایی خواهد داشت که روی سرعت و عملکرد بهتر تاکید دارد و از سوی دیگر، ظاهر آن به گونه ای طراحی شده که گشت و گذار در آن با کنترلر راحت تر باشد، در حالی که بسیاری معتقدند رابط کاربری کنونی بیشتر مناسب کینکت بوده است.

طراحی دوباره رابط کاربری به دارندگان اکس باکس وان این اجازه را خواهد داد تا بدون باز کردن اپلیکیشن های متعدد، فعالیت هایی نظیر دعوت کردن به یک پارتی آنلاین را ساده تر و سریع تر انجام دهند.

مایکروسافت در نظر دارد طی آپدیت هایی که سال آینده نشر خواهد داد، کورتانا را نیز به اکس باکس وان بیاورد اما کاربرانی که به آپدیت های بتا دسترسی دارند می توانند تا پایان سال این قابلیت را بیازمایند. تست های اولیه نشان می دهد که کورتانا روی اکس باکس وان، شباهت بسیاری به کورتانای ویندوز 10 دارد.

خوشبختانه، همه ی تغییرات به عمل آمده، از کندی داشبورد کنونی خواهد کاست و سرعتی دوچندان به رابط کاربری می دهد. اما یکی از مهم ترین ویژگی هایی که همراه با این آپدیت عرضه می شود، قابلیت اجرای بازی های اکس باکس 360 روی کنسول جدید است. در حال حاضر تعداد محدودی از بازی های اکس باکس 360 قابل اجرا هستند اما مایکروسافت سعی دارد تا طی چند ماه آینده صدها عنوان را به Xbox One بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آرش اردیبهشت
    آرش اردیبهشت | ۵ آبان ۱۳۹۴

    من تقریبا نزدیک دو ماهه که روی داشبورد جدیدم. البته روزهای اولش واقعا پر از باگ بود. هر چند روز یه بار داره آپدیت میده. تا چند روز پیش گوشه پایین تصویر مثل ویندوز ، بیلد نسخه رو نشون میداد. الان تقریبا 4 روزه که دیگه بیلد رو نشون نمیده. از 4 روز پیش واقعا عالی شده. استثناییه. البته هر روز هم داره آپدیت برنامه هایی مثل یوتیوب و اسکایپ و مدیالیر و ... میده که البته خودش اتوماتیک آپدیت میکنه. در کل واقعا عالی شده

    • محمد
      محمد | ۵ آبان ۱۳۹۴

      سلام دوستم میتونی واسم دعوت نامه پریویو رو بفرستی لطفا ؟؟ GmTag:holyhoppourali
      email:poorali@outlook.com merc

    • mohammad_pourali
      mohammad_pourali | ۵ آبان ۱۳۹۴

      عزیز میتونی واسم دعوت نامه ایکس باکس پریویو رو بفرستی گیمرتگ : Holyhoppourali ایمیل: Poorali@outlook.com مرسی

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۵ آبان ۱۳۹۴

    داشبورد فعلیش واقعا کندی به معنای واقعی رو به ماربر میچشونه
    امیدوارم این اپدیت این مساله رو حل کنه
    فکر میکردم این مساله رو فقط من تجربه کردم برا همین نمیگفتم ، هیچ‌جای دیگه هم به کندی رابط کاربری ایکس باکس ۱ اشاره نمیشد تا اینکه امروز دیجیاتو‌گفت

مطالب پیشنهادی