ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی امشب چند بازی جدید برای پلی استیشن 4 معرفی می کند

تا ساعاتی دیگر، بخش سرگرمی های سونی، کنفرانسی خاص برند پلی استیشن را در جریان نمایشگاه پاریس گیم ویک 2015 برگزار خواهد کرد و بنا به گفته های اخیر، علاوه بر نمایش بازی های مهم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

تا ساعاتی دیگر، بخش سرگرمی های سونی، کنفرانسی خاص برند پلی استیشن را در جریان نمایشگاه پاریس گیم ویک 2015 برگزار خواهد کرد و بنا به گفته های اخیر، علاوه بر نمایش بازی های مهم امسال و سال پیش رو، سونی قصد دارد بازی های جدیدی را نیز به نمایش در آورد.

کمپانی محبوب ژاپنی، تاکنون لیستی از بازی هایی که قرار است در جریان کنفرانس نمایش داشته باشند را منتشر نکرده اما Fred Dutton می گوید باید منتظر نمایش های جدید از بازی هایی که قبلا معرفی شده اند باشیم.

علاوه بر این، مسئله نمایش چند بازی جدید نیز رسما تایید شده است. لازم به ذکر است که استودیوی فرانسوی کوانتیک دریم هنوز از عنوان انحصاری خود برای پلی استیشن 4 رونمایی نکرده است و هیچ بعید نیست که یکی از سورپرایزهای سونی، پروژه جدید دیوید کیج، خالق عناوینی نظیر Heavy Rain و Fahrenheit باشد.

فرد داتن با شفاف سازی این مسئله که کنفرانس در خاک اروپا برگزار می شود، به لزوم نشانه گذاری محتوا براساس همان منطقه تاکید داشت، درست همانند کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام آلمان که بخش اعظمی از آن به فعالیت های مایکروسافت اروپا اختصاص داشت.

کنفرانس ساعت 20:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد و احتمالا یک ساعت و نیم به طول می انجامد. در همین حین با دیجیاتو همراه باشید تا در جریان کامل اخبار این کنفرانس خبری قرار بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احمد
    احمد | ۵ آبان ۱۳۹۴

    اورین سونی

  • Hesam
    Hesam | ۵ آبان ۱۳۹۴

    دیجیاتو جان احساس نمیکنی این سیاست جدید بخش تایید کامنت کلا خراب کرده بخش نظرات رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Hesam
    Hesam | ۵ آبان ۱۳۹۴

    آخ اخ اخ
    این متای هیلو اومده بعضیا کلا پیچیدن به بازیا!!! :-D
    بازیو بازم بدن دست این 343i به امید خدا برا دفعه بعد متای زیر 80 رو هدف قرار میده!!
    -------------------
    امشب سونی میترکونه،پروژه جدید دیوید کیج،drive club bikes,gran turismo 7،(به امید خدا!!)پروژه Santa Monica اعظم،نمایش بازی dreams،نمایشی از horizon،نمایش بخش مولتی انچارتد 4،.......... وای خسته شدم خخخخخخخخخ
    منتظر کولاک باشید امشب

مطالب پیشنهادی