ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Galaxy J5 LTE به طور اختصاصی با سیم‌کارت USIM ایرانسل عرضه می‌شود

هر روزی که می گذرد شاهد فراگیرتر شدن شبکه ی 4G LTE در کشورمان هستیم؛ نسلی از فناوری ارتباطی موبایلی که امکان دسترسی به شبکه ی جهانی اینترنت را به شکلی سریعتر و بهتر فراهم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

هر روزی که می گذرد شاهد فراگیرتر شدن شبکه ی 4G LTE در کشورمان هستیم؛ نسلی از فناوری ارتباطی موبایلی که امکان دسترسی به شبکه ی جهانی اینترنت را به شکلی سریعتر و بهتر فراهم می آورد.

در همین راستا و به منظور آسان تر شدن بهره گیری از شبکه ی مورد بحث توسط کاربران، اخیراً شرکت سامسونگ الکترونیکس با همراهی ایرانسل از طرحی مشترک با نام «طرح 96 ایرانسل- سامسونگ» پرده برداشته است. در این طرح با تهیه یک تلفن هوشمند گلکسی J5 یک سیم کارت USIM - ایرانسل - و ۹۶ گیگابایت ترافیک در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

جهت کسب آگاهی بیشتر در همین رابطه از شما دعوت به عمل می آوریم در ادامه ی مطلب بیانیه خبری که از جانب دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران برای دیجیاتو ارسال شده است را مطالعه کنید.

این روزها ارائه شبکه‌های 4G و امکان پشتیبانی موبایلها از آن، یکی از دغدغه‌ها و البته نیازهای اصلی افراد مختلف و به‌ویژه کسانی است که از اینترنت همراه روی تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. چراکه با رواج شبکه‌های پیام‌رسان موبایلی، شبکه‌های اجتماعی و همچنین ساده شدن جستجوی اینترنتی با موبایل و خواندن محتوا، این روزها بیشترین کاربری اسمارت فون ها، مربوط به استفاده از اینترنت است.

در همین راستا، شرکت سامسونگ الکترونیکس و شرکت ایرانسل، در یک همکاری مشترک «طرح 96 ایرانسل- سامسونگ» را اجرا کرده‌اند. طرحی که در آن، موبایل Galaxy J5 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از 4G که یکی از بهترین تلفن های هوشمند در پشتیبانی از این خدمات به شمار می‌آید، به‌طور اختصاصی همراه با یک سیم‌کارت USIM ایرانسل که دارای شبکه4G است به همراه 96 گیگابایت ترافیک عرضه می‌شود.

pic1

 

موبایل Galaxy J5 با صفحه‌نمایش بزرگ پنج اینچی Super AMOLED و پردازشگر چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و پشتیبانی از شبکه LTE Cat4،‌ امکان استفاده راحت و لذت‌بخش از اینترنت پرسرعت و ارتباطات چند‌رسانه‌ای را فراهم می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه است که با استفاده از آن می‌توان عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کرد.

لازم به ذکر است، فناوری 4G یا نسل چهارم، یک شبکه بسیار پرسرعت تبادل اطلاعات موبایل برای تلفن های هوشمند و تبلت‌ها است که جدیدترین فناوری در این حوزه نیز به شمار می‌رود. این سرویس از نسل قبلی 3G سریع‌تر است و به شبکه‌ها نیز ظرفیت‌ بالاتری ارائه می‌دهد. به‌طور کلی شبکه‌های 4G در حالت عادی از شبکه‌های کابلی، اینترنت‌های خانگی و اینترنت بی‌سیم مکان‌های عمومی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها، سریع‌تر، و همچنین مناسب کسانی هستند که به اینترنت بدون ‌سیم (Wireless) دسترسی ندارند. با استفاده از 4G، سرعت تبادل اطلاعات بسته به زمان، مکان، نوع دستگاه، وضعیت پوشش شبکه و ... از 3 تا 20 برابر بیشتر از نسل قبلی 3G است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    فکر نکنم حسگر اثر انگشت داشته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی