ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس، ایسر و HTC به ترتیب در جایگاه های اول، چهارم و ششم برترین برندهای تایوان

بر اساس فهرستی که توسط آژانس اقتصادی تایوان منتشر شده، ایسوس به عنوان برترین شرکت تجاری این کشور انتخاب و ارزش آن، 1.78 میلیارد دلار آمریکا اعلام شده. یکی از دلایل موفقیت این تولیدکننده کامپیوتر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

بر اساس فهرستی که توسط آژانس اقتصادی تایوان منتشر شده، ایسوس به عنوان برترین شرکت تجاری این کشور انتخاب و ارزش آن، 1.78 میلیارد دلار آمریکا اعلام شده. یکی از دلایل موفقیت این تولیدکننده کامپیوتر و موبایل را می توان طراحی و عرضه تلفن هوشمند ایسوس ZenFone 2 دانست. این دستگاه نخستین اسمارت فونی بود که با 4 گیگابایت رم روانه بازار شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دومین شرکت مربوط به تولید تلفن هوشمند موجود در این فهرست، ایسر با ارزش 580 میلیون دلار است که جایگاه چهارمین برند برتر تایوان را از آن خود کرده.

نام اچ تی سی را نیز می توان در رتبه ششم این آمار مشاهده کرد که حتی تولید موبایل One A9 نیز هنوز نتوانسته فروش و محبوبیت محصولاتش را بیشتر کند. کمی پایین تر که بیایید، به نام مدیاتک می رسید که در حوزه ساخت چیپست فعالیت دارد و ارزش خالص این کمپانی، 354 میلیون دلار اعلام شده.

tie

تحقیق و تعیین موقعیت برندها توسط کارشناسان وزارت اقتصادی تایوان صورت گرفته اما برآورد ارزش خالص آنها را متخصصین شرکت برندینگ انگلیسی به نام "اینتر برند" به عهده داشته اند.

به گزارش آژانس اقتصادی تایوان، 20 برند برتر این کشور آسیایی در سال جاری میلادی مجموعا 8.956 میلیارد دلار ارزش دارند. این رقم در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته حدود 2.6 درصد رشد داشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mr.smart
    Mr.smart | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    به اون جایگاه htc نگاه کردم یه جورایی دلم گرفت ..! یه زمانی شیر نبود جلوش وایسه ، حالا ببین .. هنوز هم میتونه خوب باشه ، طراحی پشت گوشی هاشو رو مثل m7 کنه ، پرچمدار رو باریک تر کنه ، و مهم مهمتر از همه یه نوآوریه خوب .. واقعا اینایی که گفتم کار میکنه ، به امید روزهای بهتر برای این شرکت ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی