ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شورش در شهر؛ معرفی بازی Kung Fury: Street Rage

اوایل دهه نود میلادی، زمانی که سوپر نینتندو و سگا جنسیس رقابت نفسگیری را برای پیروزی در نسل چهارم کنسول ها آغاز کرده بودند، سگا برگ برنده ای برای خریداران کنسولش رو کرد که تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اوایل دهه نود میلادی، زمانی که سوپر نینتندو و سگا جنسیس رقابت نفسگیری را برای پیروزی در نسل چهارم کنسول ها آغاز کرده بودند، سگا برگ برنده ای برای خریداران کنسولش رو کرد که تا سال ها مایه حسرت کاربران کنسول رقیب گردید؛ بازی بی نهایت زیبای Streets of Rage که در ایران آن را به اسم شورش در شهر می شناسیم.

Kung Fury: Street Rage، ادای دین توسعه دهندگان استودیوی Hello There به بازی شورش در شهر است که آمده تا دوباره نام سبک فراموش شده Beat'em Up را بر سر زبان ها بیندازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کونگ فیوری برای عاشقان نوستالژی ساخته شده؛ گیمرهای قدیمی که عمرشان را پای کنسول های 16-بیتی با گرافیک پیکسلی، تلویزیون های صفحه برجسته و سر و کله زدن با کارتریج ها برای اجرای بازی گذرانده اند.

3

برای کسانی که شورش در شهر را تجربه کرده اند، کونگ فیوری فلش بکی است به گذشته تا بتوانند تجربه لذت بخش بازی قدیمی را دوباره در صفحات لمسی موبایل و تبلت تکرار کنند.

مثل تمام بازی های Beat'em Up، در این بازی شما در نقش قهرمان داستان و ناجی شهر، باید با دستی خالی به مصاف مجرمان و بزهکارانی بروید که امنیت شهر را به خطر انداخته اند.

2

برای افزودن به بار نوستالژیک بازی، تیم توسعه دهنده از طراحی پیکسلی و مشابه کنسول های قدیمی در ساخت کونگ فیوری استفاده کرده و سیستم کنترل ساده و چند دکمه ای را برای کنترل کاراکتر در نظر گرفته.

در طول بازی می توانید با مشت و لگد به جان دشمنان بیفتید و با کمبوهای کشنده و ترکیبی به حسابشان برسید. البته محض تنوع می توانید با بشکه های سنگین، آجر و لوله های قطور هم از آنها پذیرایی کنید.

کونگ فیوری را می توانید در پلتفرم پی سی با پرداخت هزینه دو دلاری و در iOS و اندروید به رایگان تجربه کرده تا با سبک دوست داشتنی Beat'em Up تجدید میثاقی داشته باشید.

Kung Fury: Street Rage

Kung Fury: Street Rage

سازنده: Hello There قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز حجم: 35.8 / 27.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمود
    محمود | ۷ آبان ۱۳۹۴

    یادش به خیر
    بچه که بودبم بازی میگردیم...
    دستگاه سِگا...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی