ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش موبایل های هوآوی در سه ماهه سوم امسال 63 درصد رشد داشته

میزان فروش کمپانی چینی هوآوی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی افزایش چشمگیری داشته و رشد 63 درصدی را نشان می دهد. با نگاه به فعالیت ماه های اخیر این کمپانی و بازار آن ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

میزان فروش کمپانی چینی هوآوی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی افزایش چشمگیری داشته و رشد 63 درصدی را نشان می دهد. با نگاه به فعالیت ماه های اخیر این کمپانی و بازار آن در چین و اروپا، می توان دلیل این پیشرفت را تولید دیوایس های متنوع و جدیدی همانند هوآوی Mate S و Honor 7 دانست.

در سه ماهه گذشته که 30ام سپتامبر (8 مهر) آخرین روز آن بود، مقدار فروش شرکت تازه نفس چینی، 27.4 میلیون دستگاه اعلام شده که در مقایسه با 20 میلیون موبایل فروخته شده در بازه زمانی مشابه سال گذشته و افزایش تولیدات، شکی باقی نمی ماند که برند چینی مورد اشاره در مسیر رشد قرار گرفته.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش ها، در سال جاری میلادی آمار فروش تلفن های هوشمند شرکت یاد شده، در چین 81 درصد و در سراسر اروپا 98 درصد رشد داشته. با توجه به این رشد سریع انتظار می رود این آمار تا پایان سال میلادی به یکصد میلیون دستگاه برسد؛ که نتیجه آن رشد 33 درصدی خواهد بود و موفقیت چشمگیری برای هوآوی به شمار می رود زیرا شرکت های بزرگ و  محبوب همانند اپل، سامسونگ، شیائومی و لنوو هم قادر نیستند رشد سالانه خود را به این رقم برسانند.

نیکول پنگ، مدیر موسسه تحقیقاتی Canalys در آسیا در این رابطه گفته: «با این سرعت رشدی که هوآوی در پیش گرفته بعید است هیچ رقیبی بتواند جایگاه سوم (پس از اپل و سامسونگ) در زمینه تولید و عرضه موبایل را از آن بگیرد. این رشد واقعا جای تحسین دارد.»

گفتنی است با توجه به رشد سالانه 33 درصدی و تولید یکصد میلیونی این ادعا چندان هم دور از ذهن نیست. شرکت چینی یادشده با تولید موبایل هایی همانند  Google Nexus 6P و احتمالا عرضه Mate 8 تا انتهای سال جاری میلادی، خیلی راحت می تواند به این هدف دست یابد و بیش از پیش نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • سپهر
    سپهر | ۶ آبان ۱۳۹۴

    هواوی گوشی هاش بسیار خوبن.
    تو مطلب هم راجع به رشد فروشش توی همه جای دنیا گفته.
    حالا شما زورتون میاد گوشی 1 میلیونی هواوی از گوشی 2 میلیونی شما بهتر کار می کنه بحثش جداست :v

  • hadi msh
    hadi msh | ۶ آبان ۱۳۹۴

    همش به خاطر ایران و هند و پاکستان و افغانستان یه همچین سودی رو داشتن , در حالی که هوآوی به خاطر آپدیت های ضعیفش مفت نمیرزه.

  • حمید
    حمید | ۶ آبان ۱۳۹۴

    قطعا بازار ایران نقش زیادی تو این شد داشته .

  • ایمان
    ایمان | ۶ آبان ۱۳۹۴

    اصلا با هواوی حال نمیکنم اما خب از خیلیا بهتره اما بشخصه ترجیح میدم مزیو اوپو جیایو شیاومی جاشو تو ایران حداقل پر کنه چون واقعا دستگاهای بهتر و با کیفیت ترو ارزون تری تولید میکنن

  • نوید
    نوید | ۶ آبان ۱۳۹۴

    انصافا من که یه honor 6 دارم واقعا ازش راضی ام به نسبت پولی که میدی هووای امکانات خوبی بهت میده صفحه نمایش خوب، سخت افزار قوی که تا الان یه بارم لگ و کرش نداشته و باتری خوب که شارژشم 1 و نیم ساعت بیشتر طول نمیکشه تازه قراره اندروید 6 هم براش بیاد که واسه یه گوشی 800 تومنی عالیه

مطالب پیشنهادی