ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید سیستم های صوتی و تصویری ال جی در ایران رونمایی شد

شرکت ال جی به عنوان یکی از پیشتازان عرصه صوت و تصویر، امروز طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران، از جدیدترین محصولات خود در کشورمان رونمایی به عمل آورد. در این مراسم که با مشارکت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ آبان ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۲

شرکت ال جی به عنوان یکی از پیشتازان عرصه صوت و تصویر، امروز طی مراسمی در هتل اسپیناس تهران، از جدیدترین محصولات خود در کشورمان رونمایی به عمل آورد. در این مراسم که با مشارکت شرکت گلدیران برگزار شد، ال جی نسل جدید تلویزیون های OLED و Super UHD خود را به معرض نمایش گذاشت و همچنین قابلیت های سیستم Sound Tower خود را برای حاضرین تشریح کرد.

در این مراسم حسین تنهایی، نائب رئیس شرکت گلدیران، به پتانسیل بالای بازار ایران اشاره کرد و گفت: « ایران بازاری متنوع و در حال رشد است و گلدیران پتانسیلی عظیم برای فناوری OLED در این منطقه می‌بیند. در گلدیران ما به دنبال شناسایی و ارائه جدیدتری و بهترین فناوری‌های روز و ارائه آنها به بازار ایران هستیم. به عنوان بخشی از تعهدمان برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه بصری ممکن برای کاربران، ما مفتخریم که با تلویزیون‌های OLED پیشگام نسل بعدی لوازم صوتی و تصویری ایران هستیم.»

تنهایی در ادامه صحبت های خود به پدیده قاچاق محصولات پرداخت و عنوان کرد که این موضوع، فعالیت شرکت هایی همچون گلدیران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. نائب رئیس گلدیران با تاکید بر اینکه تولید محصولات ال جی در ایران صورت می پذیرد و با استانداردهایی بسیار سخت گیرانه، کیفیت بالایی برای محصولات در نظر گرفته می شود، به کاربران گوشزد کرد که محصولات قاچاق ممکن است از اشکالات بسیاری برخوردار باشند.

تنهایی بیان داشت که بسیاری از قاچاقچیان کالاهای معیوب ال جی را از کشورهای دیگر با قیمتی پایین تر خریداری می کنند و سپس آن ها را در بازار ایران عرضه می کنند. نائب رئیس گلدیران در این رابطه از دولت تقاضا کرد تا هر آنچه که در توان دارد را به کار بندد تا بتواند با این پدیده مقابله نماید.

در ادامه مطلب می توانید با مطالعه بیانیه خبری شرکت ال جی، با محصولات جدید این شرکت بیشتر آشنا شوید.

LG SUPER UHD TV

2015-1H-ULTRA-HD-TV-MCP_0000_OOH(1)_0224_Prime_UHD_TV_OOH_Butterfly_10m_5m

این دستگاه‌ها یک رده بالاتر از تلویزیون‌های ULTRA HD هستند و از فناوری ColorPrime بهره می‌برند. تلویزیون‌های SUPER UHD با مفهوم «رنگ‌های زنده» طراحی شده‌اند و سه ویژگی بی‌نظیر دارند: تصویر ممتاز، طراحی ممتاز و هوشمندی ممتاز. فناوری نمایش خارق‌العاده و ویژگی‌های هوشمند در مجموعه‌ای با طراحی چشم‌نواز، تجربه بصری را به سطحی کاملاً جدید رسانده است.

ایـن تلویـزیـون‌ها دارای فنـاوری‌هایی نظیـر ColorPrime، ULTRA Luminance، IPS و مــوتــور Prime Mastering هستند . فناوری ColorPrime گستره رنگ‌هایی که توسط این تلویزیون نمایش داده می‌شوند را تقویت می‌کند. همچنین برای تولید تصاویر سایه‌ها و طیف کامل رنگ‌ها، ColorPrime از طیف کامل رنگ‌ها استفاده می‌کند. بنابراین عمق رنگ‌ها بیشتر و واقعی‌تر می‌شود.

فناوری ULTRA Luminance به طور پیوسته روشن‌ترین و تیره‌ترین قسمت‌های نمایشگر را آنالیز می‌کند تا محدوده روشنایی و تیره‌گی تصویر را گسترده‌تر کند و کنتراست تصویر را بهبود ببخشد. با پنل4K IPS ال‌جی، تلویزیون می‌تواند تصاویری با جزئیات بالا از هر زاویه‌ای بازتولید کند. افزون بر همه اینها، موتور Prime Mastering تنظیمات تلویزیون را به منظور تقویت کیفیت تصویر تا سطح ممتاز بهینه می‌کند.

IMG_0112

این ویژگی‌های شگفت‌انگیز تنها در زمانی که تلویزیون روشن است به چشم می‌آید، حال آنکه سایر ویژگی های تلویزیون‌های SUPER UHD مانند طراحی بسیار زیبا و بهینه ونیز پهنای بسیار نازک آن (در حدود 8.5 میلیمتر) حتی زمانی که تلویزیون خاموش است نیز بخوبی خودنمایی می‌کنند.

طراحی بی‌نظیر CINEMA SCREEN زیبایی خاصی به اتاق نشیمن می‌دهد. پایه تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده است که همانند بازتاب‌دهنده صدا عمل کند و صدای خروجی را به صورت متمرکز ارسال کند.

برای ارائه صدایی بی‌نظیر، ال‌جی همکاری نزدیکی را با شرکت Harman/Kardon (شرکت آمریکایی سازنده سیستم‌های صوتی حرفه‌ای) انجام داده تا صدایی قوی، عمیق و شفاف برای این تلویزیون‌ها به ارمغان بیاورد.

همچنین پنل هوشمند webOS 2.0 برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. این پنل هوشمند به‌روز شده از نسخه قبلی webOS ساده‌تر، سریعتر و کاربرپسندتر شده است. به عنوان مثال، با webOS 2.0 تعویض کانال سریع، تنظیمات سریع و جستجوی محتوای ویدئویی می‌تواند بدون اختلال در تماشای برنامه در حال پخش صورت گیرد. به علاوه، زمان روشن شدن و بارگذاری تلویزیون بسیار سریع شده است و کانال‌های مورد علاقه می‌توانند به آسانی به نوار ابزار اضافه شوند.

LG OLED TV

OLED-pixel_rain_EC9700_1113

چرا مشکی مطلق تصاویری کامل تولید می‌کند؟

همه ما به درخشش بیشتر ستاره‌ها در شب‌های کاملاً تاریک توجه کرده‌ایم. مشکی مطلق تلویزیون OLED ال‌جی که در هیچ نمایشگر دیگری یافت نمی‌شود نیز به نوعی از همین پدیده پیروی می‌کند و به تلویزیون کنتراستی بینهایت می‌دهد. این نمایشگر عمیقترین رنگ مشکی و در عین حال غنی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌کند که موجب قویتر شدن حس عمق و واقعیتر بودن تصاویر می‌شود و تجربه‌ای سینمایی به بینندگان می‌دهد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌تواند حتی تصویری به باریکی یک رشته‌ی مو روی پس‌زمینه مشکی مطلق را نمایش دهد.

طراحی ممتاز تجربه بصری بی‌نظیری را رقم می‌زند.

تمام مدل‌های OLED ظاهری شیک و جذاب دارند، اگرچه در طراحی پایه و اندازه صفحه نمایش با هم متفاوت هستند و نیزضخامت بسیار کمی دارند. فارغ از مسائل زیبایی‌شناسی، طراحی منحنی کاربردی نیز هست. این طراحی تضمین می‌کند که چشمان کاربر فاصله برابری را از هر قسمت صفحه نمایش دارند. تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر ثابتی را ارائه می‌دهد که به بیننده این اجازه را می‌دهد که از لحظه لحظه تماشای برنامه تلویزیونی، فیلم یا بازی موردعلاقه‌اش لذت ببرد.

IMG_0114

کیفیت صدای شگفت‌انگیز

به منظور کامل کردن تجربه بصری، بلندگوهای 40 وات چهار کاناله برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده است. این بلندگوها تضمین می‌کنند که قابلیت‌های تصویری این تلویزیون کاملاً با کارایی صوتی کیفیت بالا تکمیل شده است.

زاویه دید کامل و انحنای طبیعی

تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر یکسان به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر لحظه از هر مکان از اتاق نشیمن از دیدن برنامه محبوبتان لذت ببرید. همچنین، انحنای تلویزیون‌های OLED تصویر را برای شما واقعی‌تر می‌سازد. این جداسازی رنگ‌ها و شفافیت تصویر از همه زوایا فقط توسط تلویزیون OLED ممکن است.

LG Sound Tower

Print

این سیستم دو ساب ووفر و صدای بمی قدرتمند دارد. توان صدای خروجی Sound Tower 1000 وات است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که در سریعترین زمان ممکن می‌توانید این دستگاه را نصب کنید.

اگرچه ارتباط بلوتوث مهمـترین بخـش Sound Tower است، قابلیت همگام‌سازی صدای وایرلس این دستگاه باعث می‌شود که بدون سیم و تنها با استفاده از بلوتوث سینمای خانگی با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کند.

IMG_0111

علاوه‌ بر این، از طراحی جمع و جور، شفاف و زیبای Sound Tower نمی‌شود به آسانی گذشت. این سیستم صوتی جای زیادی نمی‌گیرد و در کنار تلویزیون‌های مدرن ال‌جی زیبایی دکوراسیون خانه شما را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۴ دی ۱۳۹۴

    من 5اذر ال ای دی uf950t 55از بانه خریدم که همان مدل 95000 عرضه شده توسط گلدیرانه به قیمت 5400 تصویر فوق العاده وصدای فراگیری داره درکل خیلی راضی هستم.

  • علی
    علی | ۸ آبان ۱۳۹۴

    سلام
    کسی میدونه این تلویزیون های جدید کی بازار میاد؟چون رفتم فروشگاه های گلدیران تلویزیون 65 اینچ UF95000 بگیرم فروشگاه ها گفتد نمی دونن کی براشون میاد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی