ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی یکی از طراحان اسبق اپل را استخدام کرد

هوآوی، تولیدکننده ی پر آوازه تلفن های همراه و دیگر محصولات ارزان قیمت چینی، به یک علت شهرت فراوانی دارد: تقلید مستقیم از زبان طراحی اپل. این کمپانی چینی حالا یک قدم فراتر رفته و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

هوآوی، تولیدکننده ی پر آوازه تلفن های همراه و دیگر محصولات ارزان قیمت چینی، به یک علت شهرت فراوانی دارد: تقلید مستقیم از زبان طراحی اپل. این کمپانی چینی حالا یک قدم فراتر رفته و عملا طراح پیشین اپل را استخدام کرده است.

Abigail Sarah Brody یکی از مدیران پیشین بخش طراحی هنری کمپانی ساکن کوپرتینو بود که حالا قرار است در هوآوی نقش سرپرست طراحان رابط کاربری را به عهده داشته باشد. برادی پس از نزدیک به یک دهه فعالیت در اپل، سال 2011 از این شرکت جدا شد. وی بخشی از تیم طراحان iOS 1 برای اولین آیفون بوده.

وی سال 2013 در گفتگویی با Fast Company گفت: «یک روز حوالی سال 2005، تماسی دریافت کردم که به طبقه چهارم بروم، طبقه مدیران. به من گفته نشده بود که روی یک تلفن کار می کنم، فقط به من گفتند رابط کاربری برای ابزار چند لمسی بساز.»

اگرچه هوآوی عملا جانی آیو را استخدام نکرده اما بهره گیری از استعداد طراحان پیشین اپل نشان می دهد که هوآوی تمایل بسیاری دارد تا جایگاه خود را در زمینه طراحی استحکام بخشد. هوآوی با در اختیار داشتن 7.5 درصد از بازار تلفن های همراه، سومین تولید کننده بزرگ دنیا (پس از سامسونگ و اپل) است.

I4U
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۷ آبان ۱۳۹۴

    یعنی میفرمایید اپل هم قصد "تقلید" از تسلا موتورز و ای ام دی و انویدیا و غیره رو داره ؟

  • Ali
    Ali | ۷ آبان ۱۳۹۴

    جالبه

مطالب پیشنهادی