ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با رشد هوآوی و اپل سهم سامسونگ، لنوو و شیائومی از بازار تلفن های هوشمند کاهش یافته

دو گزارش جداگانه، از کاهش سهام سامسونگ، شیائومی و لنوو/موتورولا خبر می دهند، در حالی که میزان سهم اپل و هوآوی به نسبت سال گذشته با رشد مواجه بوده است. روز گذشته هوآوی رسما اعلام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

دو گزارش جداگانه، از کاهش سهام سامسونگ، شیائومی و لنوو/موتورولا خبر می دهند، در حالی که میزان سهم اپل و هوآوی به نسبت سال گذشته با رشد مواجه بوده است. روز گذشته هوآوی رسما اعلام نمود که طی سال گذشته، 100 میلیون تلفن همراه به بازار عرضه کرده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

counterpoint

Strategy Analytics می گوید، سامسونگ که رتبه اول بیشترین فروش را در میان دیگر تولیدکنندگان موبایل دارد، با کاهش تقریبا یک درصدی سهم اش از بازار روبرو بوده اما این رقم برای اپل از 12.2 به 13.6 و برای هوآوی از 11.9 به 13.1 درصد افزایش یافته.

سامسونگ 24.7 درصد، شیائومی 5 درصد و لنوو/موتورولا مجموعا 22.9 درصد از بازار را حالا در اختیار دارند و دیگر شرکت های تولید کننده، باقی بازار را با یکدیگر شریک شده اند.

strategy

البته کمپانی کره ای سامسونگ اگر چه درصد اندکی از سهم خود از بازار را از دست داده اما بالاخره موفق شده پس از تقریبا دو سال، گزارش مثبتی ارائه دهد که صبح امروز مفصلا آن را مطالعه نمودید. به هر حال، شرایط مالی سامسونگ در حال بهبود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امید
    امید | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    لطفا اپل رو با آشغالهاي چینی مقایسه نکنید،اپل یک مولد مقدس هست در صنعت الکترونیک جهان

  • ناشناس
    ناشناس | ۸ آبان ۱۳۹۴

    لطفا در نوشتن مطالب دقت کنین
    چرا که ممکنه هواوی رشد کرده اما آوردن اسم اپل و این برند در کنار هم درست نیست.اپل پیشتر از اینها رشد کرده بود حتی قبل از اینکه این کمپانی ها بخوان اعلام وجود کنن.

  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۸ آبان ۱۳۹۴

    سود کم سامسونگ هم برا اینه که در عرض 2-3 ماه 5-6تا پرچمدار داده بیرون وگرنه این سود حبابیه و در گزارش 3ماهه ی بعدی میبینین که سودی در کار نیستو به لطف خدا داره لو میره سامسونگ

  • M.R.P
    M.R.P | ۷ آبان ۱۳۹۴

    بنظر من هواوی یجورایی آتش زیر خاکستره، ببینید اگر واقع بین باشیم و یکم بررسی کنیم بازار چینو میبینیم که رقابت بین شیاومی و هواوی به اوج خودش رسیده وچه از نظر نوآوری و کیفیت محصولا چه از نظر قیمت! فقط این وسط میمونه پشتیبانی که شیاومی در پشتیبانی رام دستگاهاش معرکه عمل میکنه و هواوی هم کند عمل میکنه! اما یه هواوی یک برتری بسیار خوب نسبت به شیاومی داره که اونم توان رقابت و فروش در بازار جهانی هست! حالا شما فکرشو بکنید که هواوی داره روی نرم افزار و بروزرسانی ها و پشتیبانی بهتر هم سرمایه گذاری میکنه! ترکیب سیاست دامپینگ + کیفیت بسیار عالی محصولاتش + پشتیبانی خوب از اونا چی میشه؟ مساوی میشه با رشد بسیار زیاد هواوی و کم تر شدن سهم بزرگان اندروید مثل سامسونگ و ... و این وسط کمترین ضرر رو اپل میبره چون اکو سیستم جدایی داره و همین باعث نجاتش میشه! از چینی ها بدجور باید ترسید مخصوصا هواوی با اون پشتوانه پتنتی و مخابراتیش و همینطور سیاست دامپینگ بسیار بیرحمانه و در آینده نزدیک پشتیبانی خوب از محصولاتش و نرم افزار خوب(البته نباید فراموش کرد شیاومی هم بیکار نمیشینه و با هرچه در چنته داره میاد به میدان ولی اوضاع بازار جهانی زیاد براش مناسب نیست)

مطالب پیشنهادی