ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Batman Arkham Knight بالاخره برای پی سی عرضه شد

بازی Batman Arkham Knight یکی از بزرگ ترین عناوین سال جاری بود اما از مشکلات زیادی روی پلتفرم پی سی رنج می برد؛ مشکلاتی که در نهایت سبب شد فروش بازی روی استیم متوقف شود. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

بازی Batman Arkham Knight یکی از بزرگ ترین عناوین سال جاری بود اما از مشکلات زیادی روی پلتفرم پی سی رنج می برد؛ مشکلاتی که در نهایت سبب شد فروش بازی روی استیم متوقف شود. کمپانی برادران وارنر در همان زمان از گیمرها معذرت خواهی کرد و قول داد که به محض برطرف شدن مشکلات، فروش مجدد بازی آغاز شود.

نسخه ی جدید بتمن اما، بعد از عرضه ی چند آپدیت، بالاخره دیروز دوباره راه خود را به استیم باز کرد و به نظر می رسد که تمام مشکلات آن برطرف شده باشند. برادران وارنر اعلام کرده آن هایی که بازی را دوباره خریداری کنند، به صورت رایگان نسخه ی دیجیتالی تمام بازی های بتمن، یعنی Arkham Asylum ،Arkham City ،Arkham Origins و Blackgate را دریافت خواهند کرد.

برای دسترسی به این بازی ها باید تا روز 16 نوامبر نسبت به خرید بازی اقدام کنید و در این صورت، بازی ها در ماه دسامبر به مجموعه بازی های تان در استیم افزوده خواهند شد.

در همین حال، برادران وارنر وارد همکاری جالبی با کمپانی والو نیز شده و افرادی که تا تاریخ 16 نوامبر بازی را خریداری کنند، به آیتم هایی با تم سری بازی بتمن در Team Fortress 2 دسترسی خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahmad_r
    ahmad_r | ۸ آبان ۱۳۹۴

    الان؟؟!؟؟!؟؟!!
    خسته نباشن، تب بازی اون لحظه عرضه بود که دیگه نیست.

مطالب پیشنهادی