ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئوی تهیه شده توسط اولین پهپاد GoPro [تماشا کنید]

پهپاد مجهز به دوربین GoPro شاید تا پیش از فرا رسیدن نیمه ی اول ۲۰۱۶ آماده رونمایی و عرضه به بازار نباشد ولی این موارد دلیل مناسبی به حساب نمی آیند تا ما از این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ آبان ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

پهپاد مجهز به دوربین GoPro شاید تا پیش از فرا رسیدن نیمه ی اول ۲۰۱۶ آماده رونمایی و عرضه به بازار نباشد ولی این موارد دلیل مناسبی به حساب نمی آیند تا ما از این محصول و قابلیت هایش کاملاً بی خبر باقی بمانیم.

در همین راستا کمپانی تولید کننده ی محبوب ترین دوربین های اکشن جهان ویدئویی را روی اینترنت قرار داده که ظاهراً توسط نمونه ای اولیه از پهپاد مورد بحث که احتمالاً در دسته ی کواد کوپترها قرار خواهد گرفت تهیه شده است. این ویدئو نشان می دهد محصول آتی GoPro تا چه حد توانایی ثبت تصاویری زنده با رنگ هایی واقعی را دارد، ضمن اینکه در این تصاویر خبری از تکان ها و لرزش های ناخوشایند نیز در میان نیست.

اگر کمی در موضوع دقیق تر شویم در می یابیم که انتشار چنین ویدئویی در زمان حاضر کاملاً هوشمندانه و از روی منطق صورت پذیرفته. شرکت مورد اشاره به تازگی گزارش مالی خود از سه ماهه اخیر را منتشر کرده و در این گزارش علیرغم سه برابر شدن میزان فروش بین الملل شاهد کاهش ۷ درصدی تقاضا در ایالات متحده هستیم. نرسیدن به اهدف و برآیندهای مالی هم به یقین عواقبی را در پی خواهند داشت.

از تفاسیر صورت گرفته در بالا اینطور بر می آید که GoPro کوشش نموده پیش از پدید آمدن بحران افکار سرمایه گذاران خود را مدیریت کرده و نشان دهد در روزگاری که تولید کنندگان پهپاد همچون DJI کسب و کار اصلی این کمپانی بلند آوازه را تهدید می کنند آنها نیز بیکار ننشسته و برنامه های موثری برای مقابله دارند. حال باید منتظر بمانیم تا مشخص شود این برنامه ها قادر خواهند بود از شروع یک سقوط جلوگیری کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سید علی
    سید علی | ۱۹ آذر ۱۳۹۴

    خدایی قشنگه ولی هم دوربینش هم پهبادش تو اینجا خداتومن هست

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۸ آبان ۱۳۹۴

    فوق العاده است. به حدی دلم خواست که اعصابم خرد شد! دوربیناش با وجود کیفیت عالیشون اصلا خوش قیمت نیستن،این هم بیاد احتمالا مثل همونا میشه.دور از دسترس من خواهد بود :(

  • saber
    saber | ۸ آبان ۱۳۹۴

    خیلی عالیه.. اما مهم اینه که با نت ایران میشه توش رفت یا ن؟؟

مطالب پیشنهادی