ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک تبلیغات ویدئویی را به کشورهای در حال توسعه می آورد

در حالی که بیش از نیمی از درآمد فیسبوک از بازارهای بین المللی کسب می شود، سازندگان این شبکه ی اجتماعی بزرگ به خوبی می دانند که منبعی سرشار از درآمد و سرمایه در کشورهای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در حالی که بیش از نیمی از درآمد فیسبوک از بازارهای بین المللی کسب می شود، سازندگان این شبکه ی اجتماعی بزرگ به خوبی می دانند که منبعی سرشار از درآمد و سرمایه در کشورهای در حال توسعه خوابیده است که می تواند در آینده نجات بخش باشد. جدا از سرمایه گذاری فیسبوک روی پروژه ی Internet.org با هدف دسترسی جهانی به اینترنت، اوایل این هفته هم کمپانی مورد بحث از 2G Tuesdays رونمایی کرد.

اما با توجه به تعداد بسیار زیاد افرادی که به صورت مرتب به فیسبوک سر می زنند، این کمپانی تصمیم گرفته که از سیستم جدیدی برای نمایش تبلیغات ویدئویی رونمایی کند. سیستم جدید Slideshow نام دارد و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد که ویدئوهای تبلیغاتی با پهنای باند بسیار کم تولید کنند؛ بنابراین حتی اگر به یک دستگاه Nokia Asha هم در هند دسترسی داشته باشید، باز هم می توانید تبلیغی متحرک از کوکاکولا را تماشا کنید.

همان طور که از نام سیستم مذکور پیداست، این ابزار ویدئوهای معمولی را به فریم های کوتاه تر تبدیل می کند و تصویر نهایی بیش تر به یک فایل تصویری GIF شبیه خواهد بود تا یک فایل ویدئویی. فیسبوک در کنفرانس خبری خود، یک تبلیغ را روی دو گوشی 4G و 2G به نمایش گذاشت که تصویر موبایل 4G به صورت یک ویدئوی کامل بود و تصویر موبایل 2G حالت اسلایدگونه داشت.

همه ی این کارها، جزوی از برنامه ی فیسبوک برای دسترسی به کاربران و صد البته پول بیش تر به شمار می رود. فیسبوک معتقد است که بیش تر مردم در کشورهای در حال توسعه، تنها به موبایل به عنوان دستگاهی که به اینترنت متصل می شود، دسترسی دارند و این کمپانی می خواهد که تمام افراد بتوانند با هر محدودیتی چه در زمینه ی دسترسی به دستگاه های موبایل و چه در زمینه ی اینترنت، به فیسبوک دسترسی یابند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pourya_p
    pourya_p | ۹ آبان ۱۳۹۴

    C3 نوکیا ?

مطالب پیشنهادی