ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه ی آفیس آنلاین از قابلیت پیغام های صوتی و تصویری اسکایپ بهره مند می شود

مایکروسافت به دنبال آن است که در ماه آینده ی میلادی، اپلیکیشن های تحت وب آفیس آنلاین را به محیطی اجتماعی تر تبدیل کند. در همین راستا، کمپانی غول نرم افزاری برنامه دارد تا قابلیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مایکروسافت به دنبال آن است که در ماه آینده ی میلادی، اپلیکیشن های تحت وب آفیس آنلاین را به محیطی اجتماعی تر تبدیل کند. در همین راستا، کمپانی غول نرم افزاری برنامه دارد تا قابلیت پیغام های صوتی و تصویری اسکایپ را با آفیس آنلاین ادغام کند. با عرضه ی آپدیت جدید، کاربران اسکایپ می توانند هم زمان با کار روی مستندات Word، اکسل یا پاورپوینت، به صحبت نیز بپردازند.

تاریخچه ی تمام پیغام های فوری در ارتباط با مستند مورد نظر ذخیره می شود و در این صورت می توانید از یکی از همکاران یا دوستان تان بخواهید که تغییرات مورد نظرتان را روی مستند اعمال کند و بعدا خودتان نیز به ادامه ی مکالمه با وی بپردازید. به گفته ی مایکروسافت، یکپارچه سازی اسکایپ و آفیس آنلاین، به صورت جهانی و در ماه نوامبر اعمال خواهد شد.

در کنار آپدیت مورد بحث، مایکروسافت قصد عرضه ی افزونه ای جدید برای آفیس روی مرورگر کروم دارد. این افزونه به سادگی و در کنار آدرس بار مرورگر کروم قرار می گیرد و به عنوان راهی سریع و کارآمد برای دست یابی به مستندات آفیس عمل می کند.

در همین حال، کاربران به لیستی برای مشاهده ی آخرین مستند باز شده دسترسی خواهند داشت و یا می توانند مستندی جدید را از طریق فولدرهای OneDrive باز کنند. افزونه ی جدید کروم برای آفیس به محض عرضه در کروم وب استور در دسترس قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۸ آبان ۱۳۹۴

    راه کار هوشمندانه ای هست

مطالب پیشنهادی