ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش iPad Pro از بیستم آبان ماه آغاز می شود

به گزارش وب سایت 9to5Mac، آیپد پرو از 20 آبان در ویترین فروشگاه ها خواهد بود. با اینکه بسیاری از رسانه ها از عرضه این تبلت در ماه سپتامبر خبر داده بودند، اما اپل فروش ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

به گزارش وب سایت 9to5Mac، آیپد پرو از 20 آبان در ویترین فروشگاه ها خواهد بود. با اینکه بسیاری از رسانه ها از عرضه این تبلت در ماه سپتامبر خبر داده بودند، اما اپل فروش آیپد 12.9 اینچی خود (که ادعا می کند قدرتمندترین تبلتی است که تاکنون ساخته) را ماه آبان اعلام کرد اما در مورد تاریخ دقیق آن حرفی به میان نیاورده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به دنبال انتشار این اخبار، سایت 9to5Mac یادآور شده صفحه کلید هوشمند و Pencil  اپل نیز به طور همزمان در تاریخ مذکور عرضه خواهند شد. از جمله ویژگی های تبلت بزرگ اپل باید به دو برابر شدن قدرت پردازنده و گرافیک آن نسبت به آیپد ایر 2 اشاره کنیم. همچنین صفحه نمایش این دیوایس نیز مالتی تاچ خواهد بود و همزمان از قلم نوری هم پشتیبانی می کند. Pencil یکی از بهترین لوازم جانبی است که اپل برای تبلت آتی خود در نظر گرفته، کاربران می توانند با این قلم طراحی های ظریف تر و دقیق تری داشته باشند.

قد و اندازه بزرگ آیپد پرو 2 با اینکه جالب به نظر می رسد اما باعث افزایش قیمت آن شده و می توان گفت گران ترین آیپدی است که اپل تاکنون روانه بازار کرده. این دستگاه با قیمت های متنوعی همانند 799 دلار برای مدل 32 گیگابایت وای فای و 1079 دلار برای مدل 128 گیگابایت پشتیبانی کننده از LTE عرضه خواهد شد.

ارقام یاد شده فقط هزینه بدنه دستگاه هستند و برای داشتن کیبورد هوشمند، 169 دلار و قلم  Pencil اپل، 99 دلار دیگر هم باید از جیب خرج کنید.

اگر گزارش وب سایت یاد شده درست باشد، کاربران می توانند آیپد پرو اپل را در تاریخ بیستم آبان به دو صورت آنلاین و از فروشگاه ها خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • من
    من | ۹ آبان ۱۳۹۴

    اقا این چه جمله مزخرفیه اپل همیشه میگه:
    مثلا موقع رونمایی هر ایفون جدید«این قدرتمند ترین ایفونیه که تاحالا ساختیم» یا «قدرتمند تریم تبلتی که ما٫اپل٬ تا الان ساختیم» خو معلومه که قوی تره ،مگه خلید ضعیفتر بسازید

  • Ali
    Ali | ۹ آبان ۱۳۹۴

    عجیب رفتم تو فکر خریدش !

  • Ali_Kiaian
    Ali_Kiaian | ۹ آبان ۱۳۹۴

    ببینم فقط من اینطوری بودم:

    فروش آیپد "پرواز" از بیستم آبان...

    فکر کردم اپل یه محصول جدید داده ما خبر نداشتیم
    D:

  • Kasra_shi
    Kasra_shi | ۹ آبان ۱۳۹۴

    دستگاه فوق‌العاده ولی قیمت کاملا غیر قابل قبول Surface بهتره به نظرم، یا سری زن بوک های ایسوس

مطالب پیشنهادی